Mistä Minymoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelia-ulla ihastunut Minymoon :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelia-ulla ihastunut Minymoon :D

Vieras
Ko merkin talvihaalarit haluaisin lapsille ja LUULIN olevani ajoissa liikenteessä mutten olekaan :( Ainakin sisukkaan nettikaupasta (ja useasta muusta kotimaisesta nettikaupasta) just meijän lasten koot loppu haluamistani kuoseista.

Nyt siis galluppia, onko kukaan tilannut Minymoa ulkomailta nettikaupasta? Oon ite jotenkin arka tilailemaan ulkomailta, mutta jos on hyviä kokemuksia jostain tietystä niin mielelläni kuulisin, uskaltaisin sit itekin tilata... Yhtä kauppaa selailin, olisko ollu tanskalainen, siellä ei ollu hintoja ilmoitettu euroina ollenkaan niin menin ihan puihin... Entäs onko aina pakko maksaa visalla (eli ilmoittaa se kortin nro jne) vai saako jostain ulkomaisesta kaupasta postiennakolla??

Kiitos ja kumarrus vastauksista?

Ja saa myös kertoa onko pääkaupunkiseudun Boboissa vielä Minymoa saatavilla? Entä onko jälleenmyyjiäliikkeitä muita kuin tuo Bobo?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin ja kerro mikä haalari ja mikä koko, niin voidaan auttaa =)

:) Totta, eli pojalle haluaisin sen yksivärisen ruskea, kokoa 98 ja tytölle sen ruskean jossa on niitä pinkkejä ja vihreitä lehtiä ja kokona 74.

Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin ja kerro mikä haalari ja mikä koko, niin voidaan auttaa =)

:) Totta, eli pojalle haluaisin sen yksivärisen ruskea, kokoa 98 ja tytölle sen ruskean jossa on niitä pinkkejä ja vihreitä lehtiä ja kokona 74.

Kiitos!

Mä en oo nähnyt kun niitä Musta-vihreitä haalareita ja sellaisen tähtikuviosen tilasinkin pojalle. Ruskeana olen nähnyt vain 2-osaisena.

Mutta toi tyttöjen haalari kokoa 74 cm löytyy tuolta:
http://www.kuperkeikka.fi/minymo-1/fall05.html

Oisko vielä linkkejä luotettaviin (siis mistä ootte ite tilannu) ulkomaisiin nettikauppoihin? Tuolta tinyzonesta ei saanu tytön haalaria koossa 74... En tiiä ottaisko sitte riskillä koon 80, tyttö nyt 10kk ikäinen ja onhan tässä vielä aikaa siihen kun haalari otetaan käyttöön, tosin meijän tyttö on kirppu :) Tarvis saada pituus hältä mitattua ni olis viisaampi.

Yhteistyössä