A
"aapeli"
Vieras
Työhakemus siis pitäis kirjoittaa, enkä mä tie yhtään, mitä mä siihen oikeen kirjotan, lähinnä se aloittaminen on vaikeinta. Miten sen alottaa fiksusti, jaarittelematta turhia tietoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä suosittelen lämpimästi, että kirjoitat yksilöllisen hakemuksen ihan jokaiseen paikkaan jota olet hakemassa. Työpaikkailmoituksessa kerrotaan mitä hakijalta odotetaan ja niistä nyt ainakin kannattaa mainita. Siis että täytät kriteerit. Kannattaa myös ilmaista kiinnostuksensa juuri kyseistä työpaikkaa kohtaan. Oliko muuten ilmoituksessa numero josta voi soittaa lisätietoja? Jos on, niin kannattaa ehdottomasti soittaa. Muutenkin aktiivisuus ja kiinnostus kyseistä työtä kohtaan on varmaan yhtä tärkeä kuin hakemus itsessään.
Tsemppiä työnhakuun, samassa junassa ollaan![]()
Juu mä soitin sinneYritin kirjottaa lyhyesti, mutta ytimekkäästi sen hakemuksen ja mainita juuri noista kaikista mitä he toivovat työntekijältä. Sitte ajattelin vielä laittaa liitteeksi muutaman valokuvan, tehdyistä töistä.
Kuulostaa hyvältä. Muista myös kehua itseäsi, me suomalaiset ollaan siinä vähän huonoja. Se kuitenkin kannattaa, sillä työnantajakin arvostaa hakijaa joka arvostaa itseään.
Toivottavasti pääset haastatteluun ja saat paikan. Pidetään peukut pystyssä. Mä jännään omaani vielä, ens viikolla vasta tokalle kierrokselle ja sitten jännätään tärppäsikö...