"Työtön äitit tienaa yli 5000?/kk". Sanokaa, että tämä systeemi on huijausta! :O

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vi:
Vastaus tulee tässä: Älkää milloinkaan maksako mitään tuollaisille hämäräperäisille etätyön tarjoajille.

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090406152408AA2LiSt
varmaan mielenkiintosta tekstii,jos vain osais "lontoon murretta"

monzu aka druid
Tää kyseinen firma on ollu 2,5v kasassa, kuka voisi tälläistä tehä huijaamalla ? Itse odotan tässä pakettia sähköpostiin ja kokeilen mitä se homma toimii. Jos en ole tyytyväinen niin saan rahat takas.

Alkuperäinen kirjoittaja monzu aka druid:
Tää kyseinen firma on ollu 2,5v kasassa, kuka voisi tälläistä tehä huijaamalla ? Itse odotan tässä pakettia sähköpostiin ja kokeilen mitä se homma toimii. Jos en ole tyytyväinen niin saan rahat takas.
tule sitten kertomaan millanen se on :D innokkaita lukijoita varmasti löytyy...

fhhhd
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mitenkäs usein tuommosissa "uutisissa" on kommentoijat KAIKKI laittanu oman etunimensä nimimerkiksi :xmas: Justiinsa tyyliin Heikki, Matti, Leena... Yleensä ne on jotaki "koyhä", "Masa" tms... :D
Niinpä :D Eiköhän ne tosta firmasta ole...

Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Olen ehkä skeptinen, mutta tarina kuulostaa yhtä uskottavalta kun vaikkapa Kuponkiuutisten myymien tuotteiden mainokset. B)
Juuri näin.

Siis tuo koko juttuhan on markkinamiesten diipadaapaa, jopa nuo kommentit joita tuohon on muka lisätty. Älkää nyt hyvät ihmiset olko niin herkkäuskoisia.

Tuon firman liiketoimintaidea on se, että myyvät tuota aloituspakettia hyväuskoisille.

vieras
Tuo tuhkimotarina on niin käännetyn oloinen, siis alunperin usalaisesta tekstistä tehty muka suomalaisen menestystarina. Johanna Suominen -niin perusnimi kuin voi olla. Ja mies paiskinut tehtaassa pitkää päivää elättääkseen perheensä. Ja "kuulin ystävältäni ja päätin kokeilla", kunnon Ostos-tv meninikiä...

jope
kaikki, jotka tohon uskoo ja kokeilee, tässä mahdollisuus vielä tehdä lisää sivutuottoja: otan vetoja vastaan sen puolesta, että tuo on totta ja täysin toimiva bisnes yksittäiselle kuluttajalle. mikäli on huijausta, häviätte rahanne, mutta tämähän on luonnollisesti hyvin epätodennäköistä.

valkku
kokeilin lähettää kommentin sinne katotaan ilmestyykö sinne nimellä pekka ja toisella nimellä hindula joka ei siis ole suomalainen nimi,kirjoitin että toimiiko tuote oikeasti? ja tuote oli upea.

HALOOOOO!!!!!

Eikö ketään ihmetytä jo nuo nettisivut?
Sivun otsikko on komeasti TALOUSUUTISET ja alaotsikkona Liike-elämä.
No ei siinä vielä mitään mutta miksi sivulla ei ole yhtä ainoaa linkkiä mihinkään muualle kuin sihen aloituspakkauksen myyntihommaan? Kaikki "menestystarinatkin" johtavat samaan osoitteeseen.

Ihan oikeasti siis hei. Jos joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se on kusetusta.

minä
Alkuperäinen kirjoittaja :D:D:D:
ihan huijausta!! :D tohonkin oli kommentoinut MIES nimeltään milla... ja tämä nies ei edes näyttänyt suomalaiselta vaikka suomeksi oli kommentoinut...
Voihan se milla olla nainen ja laittanut tuon kuvan jostain muusta syystä.Ei ole omakuva.

Yhteistyössä