Työpaikan saanti

xyxyxy
Itse jäin työttömäksi äitiysloman ja 1/2 vuoden hoitovapaan jälkeen elokuussa viime vuonna.Sain töitä tammikuussa 05. Mikä parasta sekä asema että palkka parantuivat. Joskus voi onni kohdata yllättävälläkin tavalla =)
 
Kotiäitinä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2005 klo 10:58 appelsiini kirjoitti:
Kuinka olette paikan saaneet näin kesän jälkeen? :eek: :eek:
No kotiäidillähän on työtä täällä kotona pilvin pimein =) .
Lastenhoitoa, ruoanlaittoa, leipomista, siivousta, ruokakaupassa käyntiä, kodin remonttia, pihatöitä, ja vielä pitäisi ehtiä luottamustoimiinkin. Käsitöitäkin; ompelua ja kutomista, olisi mukava tehdä....
Kohta alkavat lasten päiväkerhot ja muskarit. Kivaa!

Rahan kanssa on niin ja näin....
Siis ei ole työpaikkaa kodin ulkopuolella.
No mahdanko päästäkään enää töihin? Kotiätinä pian 20 vuotta täyteen B) . Kukas sitä vanhaa naista enää töihin huolisi?

Työnjako meillä kotona: Mies elättää, ja minä tuhlaan B) .
No ei vaiskaan B) .
 
kevätesikko
Vuosi sitten sama tilanne mulla. Keväällä aloitin työn metsästyksen ja toukokuussa pääsin haastatteluun ja minut palkattiin sinne! Näinkin onnellisesti voi käydä.
 
Mä etin itelleni koko aika uutta työpaikkaa. Vakkaripaikka on, mutta se on 3-vuoroo ja toisen on meistä tehtävä päivätöitä. Hoitovapaalla olen vuoden verran vielä, ellei uutta työtä löydy. Hakemuksia oon laittanu tässä vuoden aikana vissiin n.10 kpl eikä ainuttakaan yhteydenottoa. Niin, kirje tullut: kiitos mielenkiinnosta, mutta emme tällä kertaa valinneet sinua... Olen hakenut sekä koulutusta vastaavaa, että ihan muutakin työtä.
No, mä en vielä luovuta!!
Vaikka usko sanontaan: "kyllä työtätekevä töitä saa" alkaa menettään uskoa....
 

Yhteistyössä