Työnteko kannattaa!!! :(

  • Viestiketjun aloittaja Katiaana
  • Ensimmäinen viesti
Katiaana
Oon tässä ollu nyt 3kk uudessa paikassa ja määräaikasuus loppuu heinäkuussa (arvaatkapa jutun lopussa jatkanko?)

Eli, teen semmosta 5-7h/pvä. Kiire, kiire... Koko ajan. Ajan työn puolesta omalla autolla.

Menovettä menee kuussa nyt n.300e edestä. \|O
Hoitomaksut 230e/kk
mun palkka: 600-700e/kk

Ja työn teko kannattaa!!!!!! B)

Masennus on päällä kyllä KOKO AJAN. Soitin jo tuossa maaliskuussa työkkäriin että me ei selvitä, että voinko lopettaa, nou, nou... Koetin ettiä muuta, tuloksetta. Samaa #&%?$!* tosin ois ollu tarjolla. (siivousta siis). Joten kärsin, kärsin ja kärsin, loppuun saakka ja takaan ja vannon etten koske enää moppiin ikinä. (työkseni). :saint:
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:34 Jätkä kirjoitti:
Pitäähän työnantajan sentään kulukorvaukset maksaa, jos omalla autolla joudut kulkemaan? :eek:
No ne kyllä on tuossa mukana jo. :whistle:

mulla siis on töihin matkaa ihan reippaasti, että ei tietenkää niitä korvaa... :) <br><br>
 
sulle kuuluis matkakorvaukset!! miksi et siis saa bensa korvauksia ja auton kulumis korvauksia yms yms... mä muistan kun jaoin sanomalehtiä niin mulla maksettiin jotain korvausta jopa siitä kun jaoin lehdet PYÖRÄLLÄ! eli siis pyörän kulumisesta maksettiin korvauksia yms :)

ei oikee kuulosta oikein olevan asiat sun työpaikalla

jos oma auto käytössä niin sulle kuuluu kunnon korvaukset ja ne on aina enemmän mitä bensoihin menee.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:34 Jätkä kirjoitti:
Pitäähän työnantajan sentään kulukorvaukset maksaa, jos omalla autolla joudut kulkemaan? :eek:

Pitää.
Joko on työn puolesta auto joka tankataan ja huolletaan työnantajan piikkiin tai maksaa kulusi jos omalla joudut ajamaan.
 
mustikkatassu
jos sinne työhön on matkaa, niin nehän huomioidaan sitten verotuksessa, eli ei työnantajan puolesta

en tasan tekis töitä noilla tuloilla ja toisaalta menoilla :ashamed:
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:41 mustikkatassu kirjoitti:
jos sinne työhön on matkaa, niin nehän huomioidaan sitten verotuksessa, eli ei työnantajan puolesta

en tasan tekis töitä noilla tuloilla ja toisaalta menoilla :ashamed:
Toki saan verotuksessa sitten työmatkat. ihan kivasti on aina tullut, kun olen ennenkin kulkenut kaupungissa, samoin mies.......

Mutta en ois lähteny jos oisin tän tienny!!!!!!!
 
josa
No eihän toi 40 senttiä mikään huono kilometrikorvaus oo. Mä saan 43 senttiä ja oon laskenut, että jos otan huomioon pelkät naftat, niin plussalle jään. Koska joka tapauksessa auto kuluu mun käytössä.
 
josa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:48 Jätkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:39 Katiaana kirjoitti:
Mutta ei ne maksa kuin 40cent/km.
Eikö sen pitäisi olla 43 centtiä kilometriltä? :eek:
Omalla autolla se taitaa olla nykyään 0,39 snt/km
Firman autolla se olisi tuon 0.43snt/km.
mä saan 43 senttiä omalla autolla ajosta ja oon kaupungin virassa.
 
Katiaana
Ei toki mikään huono ole 40cent/km, ei ollenkaan. Meillä kuites diiseli vehje.

Mutta eipä se "korvaus" tunnu muutenkin noin äärettömän pienessä tilissä, ja kun joudun lurauttaan menovettä kuitenki 2 kertaa viikossa että riittää!!!!!! SE TUNTUU! mutta se korvaus ei tunnu.. \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:48 Jätkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:39 Katiaana kirjoitti:
Mutta ei ne maksa kuin 40cent/km.
Eikö sen pitäisi olla 43 centtiä kilometriltä? :eek:
Omalla autolla se taitaa olla nykyään 0,39 snt/km
Firman autolla se olisi tuon 0.43snt/km.
Meillä omalla autolla 43 senttiä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:50 josa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:48 Jätkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:39 Katiaana kirjoitti:
Mutta ei ne maksa kuin 40cent/km.
Eikö sen pitäisi olla 43 centtiä kilometriltä? :eek:
Omalla autolla se taitaa olla nykyään 0,39 snt/km
Firman autolla se olisi tuon 0.43snt/km.
mä saan 43 senttiä omalla autolla ajosta ja oon kaupungin virassa.
Eli tuossakin asiassa on montaakin käytäntöä. =)
 
mustikkatassu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:48 Jätkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:45 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:39 Katiaana kirjoitti:
Mutta ei ne maksa kuin 40cent/km.
Eikö sen pitäisi olla 43 centtiä kilometriltä? :eek:
Omalla autolla se taitaa olla nykyään 0,39 snt/km
Firman autolla se olisi tuon 0.43snt/km.
omalla autolla on 0.43/km, tiiän kun mies rahtaa jatkuvasti palavereissa ympäriinseen...
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:56 koivunkäpy kirjoitti:
jos sun yöaika on alle 30h/vk ni oot todennäkösesti oikeutettu soviteltuun työmarkkinatukeen..
ei ole alle.

ihan joskus, harvon saattaa olla lyhyempi viikko. Mutta eipä ne rupee maksaan silleen kun niitä on harvon. Yleensä on kuitenki ton 30h vko.<br><br>
 
Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 18:00 vieras kirjoitti:
enpä kyllä ihmettele vaikket jatkakaan enää samassa työpaikassa,siis rahallisesti ei mitään hyötyä ja stressi päälle,on kyllä p.erseestä!
Sano jo muuta. \|O \|O \|O
ja kauhee haloo koko ajan...... Lapset on 10h hoidossa ja kotona ollaan sika myöhään ja anivarhain lähdetään.......... Viikonloppu menee aivan liian pian, kotihommia tehden. :ashamed:
 
Joo ja Hyssälähän lupasi että uudistaa koko sosiaaliturvan siten että työnteko tulee kannattavammaksi kuin työttömyys, eli luulenpa että meinaa pienentää tukia :kieh: Itse teen tällä hetkellä töitä palkkatuella joka on 750? 5h/vrk 5 pv viikossa. No ei siinä mitään, mulle tuo sopii aivan hyvin, ei ole matkakuluja, pari muuta oli kieltäytynyt tuosta työstä, kiitos siitä sain työn. J
 
mustikkatassu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 18:03 Katiaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 18:00 vieras kirjoitti:
enpä kyllä ihmettele vaikket jatkakaan enää samassa työpaikassa,siis rahallisesti ei mitään hyötyä ja stressi päälle,on kyllä p.erseestä!
Sano jo muuta. \|O \|O \|O
ja kauhee haloo koko ajan...... Lapset on 10h hoidossa ja kotona ollaan sika myöhään ja anivarhain lähdetään.......... Viikonloppu menee aivan liian pian, kotihommia tehden. :ashamed:
ihan oikeen teet kun et jatka!! en jatkais minäkään ja tuskin moni muukaan =)
 

Yhteistyössä