Työmatka Galluppi?

Itsellä n. 60 km/suunta ja miehellä 12 km/suunta. Autolla mennään molemmat. Lähin julkinen kulkee 4 km päästä eikä osu mitenkään kummankaan reitille saatikka, että päiväkoti osuis matkan varrelle.

Mulla matka kotiovelta työpaikalle vie noin tunnin (jos vähän ruuhkaa niin alle, jos paljon niin päälle). Matka on noin 18km.

Miehellä matkaa noin 10km, ja taitaa mennä kaiken kaikkiaan noin ½h.

Molemmilla bussipysäkille matkaa vähän päälle km, joten siitä tulee jo 10min aamuin illoin. Julkisilla siis kuljetaan.

Mulla sellainen 6km/suunta ja kuljen pyörällä tai autolla. Miehellä noin 5km/suunta ja ja kulkee bussilla tai autolla. Autolla meneminen riippuu, kumpi vie lapset hoitoon. Nyt tosin oon äitiyslomalla, joten lapset kotona ja mies liikkuu töihin lähinnä bussilla, jos ei töissä ollessa tarvitse autoa.

Niin ja kyllä tuolla miehellä on noin joka toinen kuukausi sellainen 1670km (linnuntietä) työmatka. Sillon käyttää lentokonetta työmatkaan.

Viimeksi muokattu:
"Vieras"
Oiskohan 10 km? Molemmilla, ollaan aika lähekkäin miehen kanssa nykyisin töissä. Tai no mä oon hoitovapaalla nyt, mutta aiemmin kuljin metrolla ja mies autolla ( ja siis silloin oli eri paikassa töissä). Nyt kun/ jos palaan samaan paikkaan kuljen varmaan miehen kyydillä autolla jos sama vuoro, muuten metrolla.

Keittiönoita
Noin tunti suuntaansa, jos menen toimistolle. Yleensä teen töitä kotoa käsin, joten työmatkaan menee aikaa 30 sekuntia.

*muoks* Niin ja bussilla, junalla ja raitiovaunulla kuljen, kun menen toimistolle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yksi vastaaja
Itse teen 4 päivää viikosta etätöitä kotoa käsin, ja kerran viikossa menen toimistolle. Silloin 2 km pöyrällä asemalle ja sit 100 km junalla. Tähän päälle vielä pidemmät työreissut muualle Suomeen / ulkomaille. Ne meen junalla tai lentäen. Mies kulkee n. 2 km työmatkansa pyörällä kesät talvet.

Yhteistyössä