Itsellä n. 60 km/suunta ja miehellä 12 km/suunta. Autolla mennään molemmat. Lähin julkinen kulkee 4 km päästä eikä osu mitenkään kummankaan reitille saatikka, että päiväkoti osuis matkan varrelle.
Mulla n. 8 km, miehellä 0-6 km, riippuu päivästä.
Bussilla pääsääntöisesti, pyörällä joskus.
Menisin varmaan joskus autollakin, jos suunta ei olisi Helsingin keskustaan.
Mulla sellainen 6km/suunta ja kuljen pyörällä tai autolla. Miehellä noin 5km/suunta ja ja kulkee bussilla tai autolla. Autolla meneminen riippuu, kumpi vie lapset hoitoon. Nyt tosin oon äitiyslomalla, joten lapset kotona ja mies liikkuu töihin lähinnä bussilla, jos ei töissä ollessa tarvitse autoa.
Niin ja kyllä tuolla miehellä on noin joka toinen kuukausi sellainen 1670km (linnuntietä) työmatka. Sillon käyttää lentokonetta työmatkaan.
Oiskohan 10 km? Molemmilla, ollaan aika lähekkäin miehen kanssa nykyisin töissä. Tai no mä oon hoitovapaalla nyt, mutta aiemmin kuljin metrolla ja mies autolla ( ja siis silloin oli eri paikassa töissä). Nyt kun/ jos palaan samaan paikkaan kuljen varmaan miehen kyydillä autolla jos sama vuoro, muuten metrolla.
Mun työ nyt kotona joten ei työmatkaa. Miehellä 110 km ja ajassa noin 1h30min/sivu, omalla autolla. Junalla millo menee niin matkan pituus lisääntyy 20 km ja ajassa tekee 3h/sivu
Mulla on 1,5km suunta ja kuljen kävellen/pyörällä/autolla riippuen vuorosta ja siitä onko mulla pojan vienti/tuonti. Miehellä matkaa noin 30km suuntaansa ja junalla/bussilla kulkee.
Itse teen 4 päivää viikosta etätöitä kotoa käsin, ja kerran viikossa menen toimistolle. Silloin 2 km pöyrällä asemalle ja sit 100 km junalla. Tähän päälle vielä pidemmät työreissut muualle Suomeen / ulkomaille. Ne meen junalla tai lentäen. Mies kulkee n. 2 km työmatkansa pyörällä kesät talvet.