Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Onko ihan taiteen sääntöjen mukaista tällainen; tänään klo 19-05, ja huomisaamuna alkaa uusi vuoro kello 10? Toisin sanoen miten pitkä väli kuuluu vuorojen välissä olla?
Hä?Alkuperäinen kirjoittaja Catrin:Olen minäkin ollut töissä siten,että ma 7.30-14.30 ja ti 6.30-12.30
Alkuperäinen kirjoittaja Catrin:Olen minäkin ollut töissä siten,että ma 7.30-14.30 ja ti 6.30-12.30
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minustakaan se ei saisi mennä ihan noin
Mutta menee vaan. Argh.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Minustakaan se ei saisi mennä ihan noin
Mutta menee vaan. Argh.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mutta sunhan mies on niin huippukokki, että voi onneksi valita itse työpaikkansa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Työaikalaissa on näin
* keskeytymätön vuorokausilepoaika on normaalisti vähintään 11 tuntia ja jaksotyössä 9 tunnin pituinen lepoaika työvuorojen välissä sekä viikoittainen lepoaika (kerran viikossa vähintään 35 tuntia kestävä keskeytymätön lepoaika).
Mutta näistä on TES kohtaisia poikkeuksia
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:juu se lepoaika on 9tuntia,ellei jopa 10.
eli sullahan jää 5 tuntia tuohoan aikaa hankkiutua kotiin nukkumaan sekä takaisin töihin.
aika tiukille menee
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mutta sunhan mies on niin huippukokki, että voi onneksi valita itse työpaikkansa![]()
Ei mun mies ole kokkina missään töissä...kotioloissa on kyllä huippukokki, ja pizzeriavuosina sai itse valita minne menee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja ?:minkä alan työstä on kyse?
Ravintola-ala.