työ/koulutuksenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mulla ole mitään muuta loppuun käytyä koulua, kuin lukio.

Olen ollut kaupassa kassana ja osastovastaavana ja taloushallinnon assarina pienessä myyntifirmassa.

Pari vuotta sitten tein harrastuksesta työn, toimin yrittäjä-hevosenhoitajana, lomitan parilla tallilla muutamia vuoroja viikossa, että omistajat saa itse vähän vapaata joskus.
Lisäksi pyöritän omassa pihassa pikkutallia, vuokraan tallipaikkoja ulkopuolisille ja pidän kylän mukuloille ratsastustunteja.

Kuukauden päästä alkaa hevoshierojakoulutus, sopii tähän lisäbisnekseksi paremmin kuin hyvin.

Jaahas, ylioppilas, perhepäivähoitajan ammattitutkinto löytyy myös, sitten on bachelor of business administration, bachelor of arts (international studies) ja nyt vaiheessa master of science (development management). Tarkoitus ois hankkia vielä ainakin 2-3 korkeakoulututkintoa.

Olen nyt lakisääteisessä tapaturmavakuutuksessa korvauskäsittelijänä. En ole vielä löytänyt työtä, josta haluaisin eläköityä.

Jaahas, ylioppilas, perhepäivähoitajan ammattitutkinto löytyy myös, sitten on bachelor of business administration, bachelor of arts (international studies) ja nyt vaiheessa master of science (development management). Tarkoitus ois hankkia vielä ainakin 2-3 korkeakoulututkintoa.

Olen nyt lakisääteisessä tapaturmavakuutuksessa korvauskäsittelijänä. En ole vielä löytänyt työtä, josta haluaisin eläköityä.

huhhuh, oletkin ehtinyt vaikka mitä, kaikkiko englanniksi luet? eli tradenomia ainakin ja vaikka mitä muuta, minkä ikäinen olet? miksi vielä uusia tutkintoja harkitset?

Vielä pari kk alle kolmekymppinen :/
Tradenomi, sisustusmyyjä

Jatkan vielä että olen ollut nykyisessä työssä 2,5v ja viihdyn. Pääsin sinne heti valmistumisen ja äitiyslomien jälkeen. Joskus tulevaisuudessa voisin ehkä haluta perustaa oman yrityksen.

Viimeksi muokattu:
Ikää jo 25v ja koulutuksena tasan ylioppilas. Muut koulut jää jotenkin kummasti aina kesken kun terveys pettää, jos ei mitään muuta tuu niin sitten vähintään koulurakennus on homeessa ja saan sillä kunnon nollille ja allergiat räjähtämään käsiin. Taas pitäs keksiä uus ammatti mitä kokeilla joskus tulevaisuudes :whistle:

[QUOTE="a.p";22846386]huhhuh, oletkin ehtinyt vaikka mitä, kaikkiko englanniksi luet? eli tradenomia ainakin ja vaikka mitä muuta, minkä ikäinen olet? miksi vielä uusia tutkintoja harkitset?[/QUOTE]

Olen tasan 30. Joo, lukionkin kävin englanniksi. Maisteriopinnot (kehitysyhteistyöprojektien hallinta) siis nyt vaiheessa, toisesta aineesta (kansainvälinen politiikka) olen kandin hommannut. Opiskelu pitää mielen virkeänä työssäkäynnin rinnalla. Kveekariteologia, kauppatieteet tai kansainvälinen politiikka seuraava maisteritutkinto, toivottavasti.

Olen tasan 30. Joo, lukionkin kävin englanniksi. Maisteriopinnot (kehitysyhteistyöprojektien hallinta) siis nyt vaiheessa, toisesta aineesta (kansainvälinen politiikka) olen kandin hommannut. Opiskelu pitää mielen virkeänä työssäkäynnin rinnalla. Kveekariteologia, kauppatieteet tai kansainvälinen politiikka seuraava maisteritutkinto, toivottavasti.

Tuossa tarvitaankin jo vähän lukupäätä ja innostusta! =)
Miten sä ehdit työn, lapset ja opiskelun hoitaa? Sä oot kylläl aika nainen!

Mihin yksi ihminen tarvitsee noin monta tutkintoa?

[QUOTE="a.p";22846502]kyllä, veit sanat suustani.

itse myös pohdin noita tradenomiopintoja..[/QUOTE]

Samoin. Kaupanalalla tulen varmaan työskentelemään aina. Juuri sen takia opiskelut jääneet, kun olen ajatellut, että asuntolaina ja lapsi on niin ei pärjää taloudellisesti.

Yhteistyössä