T
"turhautunut"
Vieras
alta kolmekymppiset?? mitä teette töiksenne ja millä koulutuksella?
kyselee turhautunut tilanteeseensa.
kyselee turhautunut tilanteeseensa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jaahas, ylioppilas, perhepäivähoitajan ammattitutkinto löytyy myös, sitten on bachelor of business administration, bachelor of arts (international studies) ja nyt vaiheessa master of science (development management). Tarkoitus ois hankkia vielä ainakin 2-3 korkeakoulututkintoa.
Olen nyt lakisääteisessä tapaturmavakuutuksessa korvauskäsittelijänä. En ole vielä löytänyt työtä, josta haluaisin eläköityä.
Olen tasan 30. Joo, lukionkin kävin englanniksi. Maisteriopinnot (kehitysyhteistyöprojektien hallinta) siis nyt vaiheessa, toisesta aineesta (kansainvälinen politiikka) olen kandin hommannut. Opiskelu pitää mielen virkeänä työssäkäynnin rinnalla. Kveekariteologia, kauppatieteet tai kansainvälinen politiikka seuraava maisteritutkinto, toivottavasti.
Tuossa tarvitaankin jo vähän lukupäätä ja innostusta! =)
Miten sä ehdit työn, lapset ja opiskelun hoitaa? Sä oot kylläl aika nainen!
Olen tasan 30. Joo, lukionkin kävin englanniksi. Maisteriopinnot (kehitysyhteistyöprojektien hallinta) siis nyt vaiheessa, toisesta aineesta (kansainvälinen politiikka) olen kandin hommannut. Opiskelu pitää mielen virkeänä työssäkäynnin rinnalla. Kveekariteologia, kauppatieteet tai kansainvälinen politiikka seuraava maisteritutkinto, toivottavasti.
Tuossa tarvitaankin jo vähän lukupäätä ja innostusta! =)
Miten sä ehdit työn, lapset ja opiskelun hoitaa? Sä oot kylläl aika nainen!