A
"a.p"
Vieras
Olen nyt jonkin aikaa ollut hesellä töissä ja nyt tuntuu siltä että ei minusta ole siihen hommaan.. :/ Liian kiireistä ja hektistä tämmöiselle rauhalliselle ihmisille. Liikaa muistettavia asioita ja hommia. Taukoja ei jouda pitämään. Ja kuulema pahenee vaan kun talvi tulee. Oon aina ihan sekaisin siitä mitä tehdään ja miten paljon ja mitä mihinkin laitetaan.. :/ Tänäänkin sähläsin ihan kunnolla.. Olen kaikenlisäksi liian hidas. Yöt menee puoliunessa kun pelottaa seuraava työpäivä ja hampurilaisia teen unissani koko yön..
Ajattelin että tuo homma on semmosta sopivaa aivot narikkaan hommaa ja se sopii kenelle vaan mutta olin pahemman kerran väärässä.. :/
Onko paras vaan sanoa esimiehelle että ei minusta tähän hommaan ole?
Ajattelin että tuo homma on semmosta sopivaa aivot narikkaan hommaa ja se sopii kenelle vaan mutta olin pahemman kerran väärässä.. :/
Onko paras vaan sanoa esimiehelle että ei minusta tähän hommaan ole?