Tympii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tapeltu miehen kans viikonlopusta asti (lähinnä mun pms oireiden takia, oon ollu melkosella päällä).
Tänään sit aattelin et yllätän miehen. tein yhen rakennus homman mitä mies ei jaksanu eilen töiden päälle. Siivosin talon ok kuntoon (normaalisti täällä täys kaaos miehen tullessa). Lämmitin ulkosaunan ja ajattelin paistaa patonkia.
Mies tulee töistä. Rakennus juttuun kommentoi et ai sää teit tuon. Halus paistaa makkaraa mieluummin kuin patonkia. Ja oli soittanu töistä tullessa kaverilleen että tulla saunaan (aiko siis ite lämmittää sen). Että mies söi sit makkaransa ja meni kaverinsa kans saunaan ja minä istun tässä. Suihkuun pitäs mennä, inhoan käydä yksin tuolla ulkosaunassa siksi mieluummin suihkuun.
Aika ristiriitainen olo. Toisaalta tympii ja ottaa päähän. Toisaalta aika apaattinen olo että ihan sama ei mitään väliä millään.
Niin ja hioin vielä tytölle isoveljen vanhan sängyn että jos huomenna maalais sen. Eipä tuo mies siihenkään mitään sanonu. Ja siis normaalisti en todellakaan tee rakennus ym hommia.

Yhteistyössä