"aito ammattivalittaja"
Olisi kiva muuttaa johonkin kauaksi yksin asumaan. Ei jotenkaan huvita enää asua täällä koska täältä ei ikinä saa töitä tms eikä mikään juttu etene enkä enää jaksa olla vaan kotona.
Olen mä vapaaehtoistyötä tehnyt, ei se ole se juttu mulle enää vaan pitäisi saada ihan uusi alku jossain eri paikkakunnalla.Lähde liikkeelle sitten.Olisiko vapaaehtoistoiminnassa jotain sullekin?
Enpä mä ole oikein mitään voinut tehdä kun mies on kaiken tyrmännyt. Olen mä jotakin vapaaehtoistyötä tehnyt ja hakenut töitä mutta kun niitä en saa ja mies kieltää multa yrittäjyyden niin aika vaikea on mitään tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30464135:Kaamosmasennusta, eihän sua ennenkään oo mikään huvittanut, paitsi jos jollain menee vielä huonommin
Niin no 9v ollaan oltu mieheni kanssa ja sen ajan se on mua kieltänyt alkamaan yrittäjäksi.Alkuperäinen kirjoittaja Herätys;30464206:NYKYÄÄN? Ai siis nykyään? Ihan sama laulu on ollut päällä jo viime vuosikymmeneltä.
Kun mä tiedän että siitä tulisi ero ja lapsen takia en jaksa alkaa riitelemään kaikista asioista jos lasta ei olisi ja olisimme lapseton pariskunta tilanne olisi eri.Miksi sinun pitäisi nöyrästi totella miehen mielipidettä asiassa? Ala yrittäjäksi jos haluat, äläkä ruikuta.
Tavallaan, mutta sitten en ikinä näkisi lastani ja joutuisin maksamaan elatusmaksut, ei se enää ole niin simppeliä kun meillä on tuo yhteinen lapsi.Eikö se olisi hyvä just sitten, että se ero tulisi, niin voisit asua yksin ja tehdä mitä itse huvittaa, mitä avausviestissäkin kirjoitit toivovasi?