Tympii, nykyään ei huvita enää mikään.

  • Viestiketjun aloittaja "aito ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"aito ammattivalittaja"
Olisi kiva muuttaa johonkin kauaksi yksin asumaan. Ei jotenkaan huvita enää asua täällä koska täältä ei ikinä saa töitä tms eikä mikään juttu etene enkä enää jaksa olla vaan kotona.
 
"aito ammattivalittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30464135:
Kaamosmasennusta, eihän sua ennenkään oo mikään huvittanut, paitsi jos jollain menee vielä huonommin
Enpä mä ole oikein mitään voinut tehdä kun mies on kaiken tyrmännyt. Olen mä jotakin vapaaehtoistyötä tehnyt ja hakenut töitä mutta kun niitä en saa ja mies kieltää multa yrittäjyyden niin aika vaikea on mitään tehdä.
 
"aito ammattivalittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Herätys;30464206:
NYKYÄÄN? Ai siis nykyään? Ihan sama laulu on ollut päällä jo viime vuosikymmeneltä.
Niin no 9v ollaan oltu mieheni kanssa ja sen ajan se on mua kieltänyt alkamaan yrittäjäksi.
 
aito ammattivastaaja
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30464212]Niin no 9v ollaan oltu mieheni kanssa ja sen ajan se on mua kieltänyt alkamaan yrittäjäksi.[/QUOTE]

Miksi sinun pitäisi nöyrästi totella miehen mielipidettä asiassa? Ala yrittäjäksi jos haluat, äläkä ruikuta.
 
l-o-p-e-t-a
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30464515]Kun mä tiedän että siitä tulisi ero ja lapsen takia en jaksa alkaa riitelemään kaikista asioista jos lasta ei olisi ja olisimme lapseton pariskunta tilanne olisi eri.[/QUOTE]

Eikö se olisi hyvä just sitten, että se ero tulisi, niin voisit asua yksin ja tehdä mitä itse huvittaa, mitä avausviestissäkin kirjoitit toivovasi?
 
aito ammattivastaaja
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30464515]Kun mä tiedän että siitä tulisi ero ja lapsen takia en jaksa alkaa riitelemään kaikista asioista jos lasta ei olisi ja olisimme lapseton pariskunta tilanne olisi eri.[/QUOTE]

Mitä se sun yrityshomma olisi, kun siitä ero tulisi?

Tuntuu että olet kaivanut itsesi kuoppaan, josta et pääse pois. Olet ottanut sinua elättämään miehen joka ei anna sinun elättää itseäsi, eikä mikään ole mahdollista koska mies estää kaiken.
 
l-o-p-e-t-a
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30464530]Tavallaan, mutta sitten en ikinä näkisi lastani ja joutuisin maksamaan elatusmaksut, ei se enää ole niin simppeliä kun meillä on tuo yhteinen lapsi.[/QUOTE]

Eli niin tai näin: olet nimesi veroinen.
 

Yhteistyössä