Tylyttäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

siru

Jäsen
18.05.2004
444
0
16
Hei kaikille. :)

Minua häiritsee hirmuisesti tällä palstalla kirjoitelevat epäkohteliaat tyypit, joilla ei tunnu olevan muuta tekemistä täällä kun haukkua muita. On hurjan ikävää kun joku (hädissaankin) kirjoittelee murheistaan alkaa heti kauhea idiootti-viestien ryöppy. Kenellä meillä ei joskus olisi, etenkin raskauden aikana tai parisuhteessa, sekaisia ajatuksia ja outoja tunteita..?

Niinä synkkinä hetinä kun joku vaikealta tuntuva ajatus kaihertaa mieltä ja haluaa saada tukea jostain ja rohkenee kirjoittaa asiansa tänne ei todellakaan kaipaa mitään inhottavuuksia.

:hug: kaikille jotka ovat joutuneet pahoittamaan mielensä muiden huonon käytöksen takia.

Tottakai asioista voi olla erimieltä ja ihmetellä mistä moisia ajatuksia tulee mutta asian kun voi ilmaista ystävällisestikin. Jos ei sitä osaa voisi minun mielestä mennä itseensä ja miettiä mikä ihme tarve on loukata toisia.

Käytöstavat kunniaan vaikkei tässä ihan fyysisesti nokakkain ollakaan! :wave:

Aivan!
Jos ei ole asiallista kommenttia laittaa; voi viestin sulkea ja mennä lukemaan jotain muuta! :flower:

Joillekin tämä on ainoa keino purkaa asioita.

Täällä saa jokainen kommentoida asioita just niinkun tykkää. Missään ei lue että kirjoittakaa vain positiivisia viestejä. Jos minä valittaisin täällä jotain turhaa, itse kehittelemääni ongelmaa, toivoisinkin että ihmiset sanoisivat että turhasta valitan, heräis itsekkin miettimään.

Sitä ei tosiaan sanota, mitä mielipiteitä saa ja ei saa kirjoittaa. Mutta ideahan ap:lla oli, että VOI YSTÄVÄLLISESTI kirjoittaa vastauksensa! Kyllä minäkin välillä silmiäni pyörittelen joidenkin murheille tai ongelmille, mutta voi siihen laittaa ihan nätisti, että esimerkiksi suurenteleekohan asianomainen asiaa, tai mikä nyt onkin jutun juoni. Ei siinä mitään idiootiksi ym. haukkumista tarvita.

sehän tässä on parasta kun saa mollata i.diootteja. sitä on - kuten monet sinun edeltäjäsi ovat todenneet- muuten niin surkee ihminen että tuntee olonsa piirun verran paremmaksi kun saa heittää p.askaa niskaan tyhmille ihmisille :laugh:
mene sieki muuallle ruikuttamaan. muista: sana on vapaa- se on tuolla lakikirjassakin voi vapaasti mennä lukemaan.

No nämä valittjat ovat läskejä tylsistyneitä kotiäitejä jotka ahtavat leveisiin ahteriinsa lisää munkkeja ja homehtuvat tietsikan ääreen muita haukkumaan ja vaan siks koska ne joko kuvittelevat olevansa muita parempia tai sitten ne onn niin seinään juosseita että niitä ketuttaa se. Suotakoon se heille että edes jotain viihdykettä niilläkin on.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.08.2006 klo 11:24 harakka kirjoitti:
Täällä saa jokainen kommentoida asioita just niinkun tykkää. Missään ei lue että kirjoittakaa vain positiivisia viestejä. Jos minä valittaisin täällä jotain turhaa, itse kehittelemääni ongelmaa, toivoisinkin että ihmiset sanoisivat että turhasta valitan, heräis itsekkin miettimään.

No kyllä se kertoo ihmisestä aika paljon jos tänne pitää tulla pätemään ja v.ittuilemaan. Mistä sinä tiedät ihmisten ongelmista, mikä on turhaa. Mutta jatka ihmeessä valitsemallasi uralla jos se tuo sinulle hyvää mieltä.

Jestas sentään. Niinhän se on, että käytöstavat pitäisi aina muistaa. Tulee myös muistaa, että tämä on internet joka tarjoaa anonyymiteetin joka tarkoittaa myös sitä, että kun tänne kirjoittaa niin pitää varautua siihen että #&%?$!* tulee niskaan. Jos alkaa kyyneleet valumaan siitä, että täällä joku tylyttää sulle jotain niin suosittelen sulkemaan koneen ja pysymään poissa netistä. Sen ken leikkiin ryhtyy sen leikin kestäköön.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.08.2006 klo 21:35 liisi kirjoitti:
No nämä valittjat ovat läskejä tylsistyneitä kotiäitejä jotka ahtavat leveisiin ahteriinsa lisää munkkeja ja homehtuvat tietsikan ääreen muita haukkumaan ja vaan siks koska ne joko kuvittelevat olevansa muita parempia tai sitten ne onn niin seinään juosseita että niitä ketuttaa se. Suotakoon se heille että edes jotain viihdykettä niilläkin on.

ja sinäkö olet heitä parempi :o ?
lueppas itekin mitä kirjoitit, pata kattilaa soimaa...

Nämä mollaajat täällä on, veikkaan ainakin, live elämässä aina hiljaa, eivät uskalla sanoa mielipidettään missään ääneen.. Tai muuten vain elämäänsä kyllästyneitä ja muiden potkimia..

Täällä sitten kirjoittamalla nostaavat omaa heikkoa itsetuntoaan..
voimia heille kirjoitukseen, nauttikaa ! kun täällä tuntemattomana teitä ei kukaan nää.

Ihan totta turiset, ap. Mutta ihan kuten tosielämässäkin, täälläkin on niitä, jotka jostain ihmeen syystä pitävät oikeutenaan solvata ja loukata muita. Se on todella raukkamaista: mikäänhän ei ole niin helppoa, kuin ampua selän takaa, kasvottomana ja anonyymina! Jokainen voi vain arvailla, millaisia nämä huonosti käyttäytyvät leidit ovat käytökseltään "tosielämässä", tuolla kaupoissa, marketeissa ja huoltoasemilla... :kieh: Ehkä kaikille ei ole kotona opetettu käytöstapoja :snotty:

Juh, no mä voin ainakin sanoa, että joskus tulee kirjoitettua ilkeään sävyyn vain siksi, että on huono päivä.

Mut ei se sitä tarkoita, et sen jälkeen alkaisin vetää pataan ympärillä olijoita ja kanssaihmisiä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2006 klo 14:35 osa-aikatylyttäjä kirjoitti:
Juh, no mä voin ainakin sanoa, että joskus tulee kirjoitettua ilkeään sävyyn vain siksi, että on huono päivä.

Mut ei se sitä tarkoita, et sen jälkeen alkaisin vetää pataan ympärillä olijoita ja kanssaihmisiä...

Jos on huono päivä, niin tarviiko sitä tulla tänne viattomiin ihmisiin purkaamaan? Itselläni jos on huono päivä, niin teen kotona jotain sellasta että lähtisi pois tai menen lenkille mutta en tulisi sitä tänne kyllä purkamaan!

Kyl mäkin tekisin, mut aina ei ole mahdollisuuksia... Katsos kun toisten elämä yksinkertaisesti voi olla aika ankeaa. Et jos kotiin on ollut nalkittuna monta päivää eikä pääse ulos nokkaansa näyttämään, niin ei niistä kotitöistäkään enää ole mielenvirkistystä.

Ja joo siis tällä palstalla käyn TOOSI harvoin, viimeksi puoli vuotta sitten, et ei nyt kande ajatella että mä olen ainoa, joka purkaa mieltään. Läheiset voi paremmin kun niiden ei tartte ottaa sitä sijaiskärsijän roolia vaan sen voi toteuttaa netissä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2006 klo 21:47 Juups kirjoitti:
Nämä mollaajat täällä on, veikkaan ainakin, live elämässä aina hiljaa, eivät uskalla sanoa mielipidettään missään ääneen.. Tai muuten vain elämäänsä kyllästyneitä ja muiden potkimia..

Täällä sitten kirjoittamalla nostaavat omaa heikkoa itsetuntoaan..
voimia heille kirjoitukseen, nauttikaa ! kun täällä tuntemattomana teitä ei kukaan nää.

:laugh: :laugh: Kylläpäs vitsin murjasit! Yksinkertaisesti "tylytän" (jos se sitä on)silloin kun joku idi.ootti valittaa jotain, "tyyliin mies valehtelee, käy baarissa, ei välitä minusta, en tunne hänen sukulaisiaan, hän salaa jotain minulta, polttaa tupakkaa, olen tuntenut hänet puoli vuotta, ja nyt olen raskaana, kumpikin halusimme lasta, mitä teen?" Niin ei voi muuta kuin haukkua idi.ootiksi, kun sitähän se on!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2006 klo 19:33 jaa kirjoitti:
Nyt tylytän minä. Tylyttäjä2, otat nämä jutut liian tosissasi. Jos minä tylytän, niin sinun kaltaisillesi, joilta puuttuu sydämen sivistys ja käytöstavat. :laugh:

Kyllä minusta tuntuu että SINÄ ja muut kaltaisesi otatte, nämä kirjoitukset(minunkin) liian tosissaan. Tehän te täällä eniten meuhkaatte, kun "joku taas haukkuu muita"

Yhteistyössä