Tylsyyden torjumiseksi - profiilikuvapino

Multakin puuttuu kuva - vanhuutta ja laiskuutta lienee =)

Sulla nuorekas, kaunis kuva! Kuvittelin sut tummanruskeahiuksiseksi, vähän kiharapäiseksi. Hassua, miten tulee luotua mielikuvia nimimerkeistä, vaikkei tietoisesti sitä teekkään.

Hyvä aloitus!! Sulla on kyllä upea elämänasenne. Yrität aina parantaa tekemisiäsi. Muistui tässä mielle se kotonapukeutumisjuttu :LOL:
 
Vai niin tummanpuhuvia on mun jutut olleet? =) :D Blondi oon ollu aina, iän myötä kampaajan avustuksella =)

Kuvan laittaminen on helppoa, kunhan vain ensin pienennät kuvan riittävän pieneksi, tosi pieneksi. Olisi hauska nähdä minkä näköisiä naisia täällä käy =)

Micosaa ja valdemaria oon itekin pitänyt ennemmin tummina kuin vaaleina, pitääköhän lie paikkansa? B)
 
No beba, kun ei onnistu toi pienentäminen tarpeeksi. Täytyy oottaa , että avokki tulee töistä etten pilaa kaikkia kuvia.
Meni meikkiksenkin arvaus susta (footballers wife) väärin en sua noin blondina ole kuvitellut vähän tummempaa versiota ajattelin :)
 
Silloin tällöin täällä vierailleena minäkin olen kuvitellut footballersin tummaksi, hassua. Muistan aikoinaan kun juttelin vuosien mittaan monta kertaa puhelimessa erään miesasiakkaan kanssa. Hänellä oli erittäin miellyttävä ääni ja äänen perusteella kuvittelin hänet pitkäksi, hoikaksi ja tummaksi. Sitten jossain vaiheessa näin hänet messuilla ja todellisuudessa hän oli sitten kyllä tumma, lyhyt ja pyylevä :LOL: , mutta miellyttävä ääni hänellä oli kyllä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2006 klo 15:36 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
No beba, kun ei onnistu toi pienentäminen tarpeeksi. Täytyy oottaa , että avokki tulee töistä etten pilaa kaikkia kuvia.
Meni meikkiksenkin arvaus susta (footballers wife) väärin en sua noin blondina ole kuvitellut vähän tummempaa versiota ajattelin :)
Sulla taas täytyy olla pitkä vaalea ponnari!?? Ja valkoinen tiukka t-paita, merimies kun olet? =)
 
Hiukset ovat vielä joulun jäljiltä punaiset (silloin tällöin varsinkin joulun aikaan tulee vetästyä sellenen joulutukka) tosin aurinko on niihin jo vaikuttanut. oikeesti hiukseni ovat tummahkon ruskeet ja tosi herkät auringolle eli loppu kesästä aina blondi. Hiuksien pituus meni kyllä näppii eli ne vapaana roikkuessa ovat tuolla selän puolessa välissä.
Valkonen väri ei oikein ole koskaan sopinnut mulle( alituinen sählä). nykyään vaatetus sellasta mummokaapua (avanteen takia), kun ei ole uutta tyyliä vielä löytynyt, mutta ennen sitä napa paljaana tyyliin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2006 klo 15:23 Footballers Wife kirjoitti:
Vai niin tummanpuhuvia on mun jutut olleet? =) :D Blondi oon ollu aina, iän myötä kampaajan avustuksella =)

Kuvan laittaminen on helppoa, kunhan vain ensin pienennät kuvan riittävän pieneksi, tosi pieneksi. Olisi hauska nähdä minkä näköisiä naisia täällä käy =)

Micosaa ja valdemaria oon itekin pitänyt ennemmin tummina kuin vaaleina, pitääköhän lie paikkansa? B)

Mä olen luonnostani sellainen ei minkään värinen.Vuosia blondattu ja nykyään punaisen ja porkkanan sekoitus.
Täytyy yrittää saada tuohon profiiliin kuva jostain.Sellainen suht uusi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2006 klo 23:28 valdemari kirjoitti:
Haa- mä osasin!!! Nyt on kuva profiilissa! Ei kyllä mikään poseeraus - vaan ihan aito saunanjälkeis kuva. Onpa mulla iso nenä :LOL:
Satuin vielä vilkaseen tänne, menos petiin jo, kommentit tuoreeltaan. Upea ylväs suomalainen nainen! Aika paljon se mitä kuvittelinkin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2006 klo 20:40 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
Ei onnistu niin ei.
Ja unohtui lisätä tuohon, että hiukset on mulla aina nutturalla ja kyselenkin aina välillä itseltäni , että miksi ihmeessä pitää pitkiä hiuksia, mutta, kun aina ovat olleet pitkät niin antaa olla vaan.
Täältä näkyy millanen oon
http://just-us.vuodatus.net
Ihania kuvia ja tosi söpö poika! Eipä arvaisi sua suomalaiseksi tai miestäsi espanjalaiseksi, olette niin kansainvälisen näköisiä ts. voisitte olla kotoisin ulkonäkönne perusteella mistä päin maailmaa tahansa =) Juu, anna olla pitkät hiukset, ne pukee sua ehdottomasti =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2006 klo 20:40 Tiitiäisen äiti kirjoitti:
Ei onnistu niin ei.
Ja unohtui lisätä tuohon, että hiukset on mulla aina nutturalla ja kyselenkin aina välillä itseltäni , että miksi ihmeessä pitää pitkiä hiuksia, mutta, kun aina ovat olleet pitkät niin antaa olla vaan.
Täältä näkyy millanen oon
http://just-us.vuodatus.net
Oikun kaunis perhe! :)
 
Hih, mie luulin aina että olet Footie sellainen isohko tummahiuksinen räväkkä nainen :ashamed: voi kamala miten sitä meneekin metsään pelkän nikin perusteella :D Sinähän oletkin noin "pikkuinen", eli siro ja täysin erinäköinen kun olen ajatellut :D

Omaa kuvaa en suostu laittamaan yleisesti nettiin, niin paljon on varoiteltu minnuu moisesta ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2006 klo 11:19 Meduusa kirjoitti:
Hih, mie luulin aina että olet Footie sellainen isohko tummahiuksinen räväkkä nainen :ashamed: voi kamala miten sitä meneekin metsään pelkän nikin perusteella :D Sinähän oletkin noin "pikkuinen", eli siro ja täysin erinäköinen kun olen ajatellut :D

Omaa kuvaa en suostu laittamaan yleisesti nettiin, niin paljon on varoiteltu minnuu moisesta ;)
=) Rohkaise mielesi, olisi mukavaa nähdä sinutkin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2006 klo 17:50 Unissakävelijä kirjoitti:
Silloin tällöin täällä vierailleena minäkin olen kuvitellut footballersin tummaksi, hassua. Muistan aikoinaan kun juttelin vuosien mittaan monta kertaa puhelimessa erään miesasiakkaan kanssa. Hänellä oli erittäin miellyttävä ääni ja äänen perusteella kuvittelin hänet pitkäksi, hoikaksi ja tummaksi. Sitten jossain vaiheessa näin hänet messuilla ja todellisuudessa hän oli sitten kyllä tumma, lyhyt ja pyylevä :LOL: , mutta miellyttävä ääni hänellä oli kyllä.
Otitkin jo kuvan pois? Muistan miltä näytät ja olin juuri kommentoimassa, että olet taiteellisen, herkän ja nuoren näköinen =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 21:39 Mindre kirjoitti:
Mä olen aina kameran kanssa heilumassa, mutta musta ei näköjään löydy kuvia! Tämän lähes ainoan kuvan löysin ja siinäkin me molemmat "iskän tytöt" ollaan vähän puusta pudonneen näköisiä :/
Ette suinkaan. Olet toisista huolehtivan ja jämäkän näköinen lämmin nainen =) Varmaan mielipiteeseen vaikuttaa myös isääsi koskeva kirjoitus. Olet rohkea =)
 

Yhteistyössä