tylsät juhannukset pinoon..

ei kai
lapset kattoo muumia, olipa kerran.. , leikkii ja tappelee jne. mä surffaan netissä (siivouskin pitäis viimeistellä) mies remppaa autoa. illalla ehkä grillataan jotain kotona tai mökillä. huomenna samaa, sunnuntaina samaa.

Ei grillata kun ei ole mahdollisuutta. Kokkoa ei lähdetä katsomaan kun se on niin kaukana. Huomenna rannalle jos sää sallii. Siinäpä se. Paitsi EHKÄ sunnuntaina korkeasaareen.
Niin ja siis lapsen kanssa tietysti kahdestaan.

Meillä mies remppaa uutta kotia, me ollaan 1v 5kk pojan kanssa kahdelleen kotona. Toivottavasti tuo vesisade loppuu, tai edes vaihtuisi tihkuksi niin mentäis vähän ulkoilemaan lapsen kanssa.

Ei siinä mitään, mitä nopeammin on remppa valmis niin sitä aikasemmin päästään muuttamaan uuteen kotiin :heart:

juu helvetin kokot
meillä riitelyä ja suunnaton inho miestä kohtaan kun pilaa juhannukseni. Haaveiden juhannus ei taida koskaan toteutua koska on valinnut väärän nörtti miehen. Ensin minä pakkaan ja yritän ja mies pelaa, sitten masennun ja itken ja mies vasta sitten alkaa tekemään jotain. En jaksa..hirveä olo :( Nyt sitten pitäisi lähteä liikenteeseen, mutta miten menee matka kun on niin hirveä inho tuota miestä kohtaan päällä. Lapsi säälitää.

ä
Onneks mä oon päässyt tuosta "jussina on pakko päästä porukalla ryyppäämään"- ajatuksesta eroon jo vuosia sitten.
Mulle on juhannuksena tärkeetä olla lasten kanssa yhdessä. Nauttia hyvästä ruuasta ja siitä että ei tarvitse lähteä minnekään jollei huvita. Me ei mennä minnekään mökkeilemään tai kutsuta tänne porukkaa bilettämään. Meille juhannuksen juhlinta on rauhallista ja rentouttavaa. Ilmeisesti sitten muiden mielestä tylsää.

Me ollaan vain kotona koko juhannus, lasten kanssa kolmisin =)

Tänään lähdetään kaupunkiin kävellen ja katottas löytyiskö sieltä vaikka jätskiä :heart:
Syötiin juuri lohta ja salaattia kera uusienpottujen. Elokuvankin tuo isompi jo katsonut telkusta ja ollaan vaan niinku ihan normi päivänä =)

Meillä meni vähä perssiilleen, ku lasten odottama juhannus meni vituiks. Isi on taas niin kännissä, ettei pysty lapsia luokseen ottamaan. Mulle iha ok et jäivät kotiin, olishan täällä ollukki liian hiljaista. Lähetään tästä kohta puistoon, ja tottahan toki ekan kerran on jo grillattu tälle päivälle :D
Ja grillataan vielä moooooonta kertaa, eli ihan rauhallista kotona oleilua tiedossa. Tylsä juhannus, mut en mä kyl juur ny mitään muutaka jaksais tehä.

v
Alkuperäinen kirjoittaja juu helvetin kokot:
meillä riitelyä ja suunnaton inho miestä kohtaan kun pilaa juhannukseni. Haaveiden juhannus ei taida koskaan toteutua koska on valinnut väärän nörtti miehen. Ensin minä pakkaan ja yritän ja mies pelaa, sitten masennun ja itken ja mies vasta sitten alkaa tekemään jotain. En jaksa..hirveä olo :( Nyt sitten pitäisi lähteä liikenteeseen, mutta miten menee matka kun on niin hirveä inho tuota miestä kohtaan päällä. Lapsi säälitää.
tiedän tunteen! vituttaa tollanen jota ei kiinnosta mikään.

Kotona mekin olla öllötetään.
Juuri kävin vuosisadan turhakkeella ajelemassa. Ihan kivasti virkisti, vaikken uskalla kovin lujaa sillä päästellä.
Ei meillä oikeastaan koskaan ole ollut jussina mitään spesiaalia toimintaa.

Meidän oli tarkotus käydä Särkänniemessä ja lähteä sitten kalaan iltasella. Mutta en ollut ajatellut, ettei julkiset kulje lainkaan, joten nyt sitten kehitellään kotona jotain muuta kivaa.

Suzyanne
Tylsää on. Piti lähteä meidän kesäpaikkaan juhannusta viettämään, mutta miehen äiti sairastui ja tarvitsee apua, niin lähtö lykkääntyi.

Ei ole grillausmahdollisuutta, eikä se kyllä oikein fiksua tuon vilkkaan taaperon kanssa välttämättä olisikaan. Mies on juuri äitinsä luona käymässä, poika nukkuu päikkäreitä ja minä istun koneella. B) Meinataan tänään viedä poika leikkipuistoon peuhaamaan kunhan mies tulee kotiin. Leikkipuistossa on varmaan tilaa touhuta tänään.

Sitten illalla syödään täytettyjä tortilloja ja juodaan yhdet sidukat per nenä, kun poika on nukkumassa. Kauheita juoppoja. :D

Boring is good :)
Oi, onhan elämä muutoin kiirettä ja karnevaalia täynnä...nyt hetki aikaa rauhoittua, pitkä viikonloppu, nauttia kesäsateen tuoksusta. Lapsi päikkäreillä, kohta uusien perunoiden ja kyljäreiden laittoon, jälkkäriksi mansikoita...huomenna piipahtamaan mökille, jos vaikka aurinko näyttäytyisi? Tätähän ne oli lapsuuden juhannuksetkin, syreenin tuoksua mummolan pihalla, jääkylmä limppari, isossa vesisaavissa lojumista jos oli helle.

Tämän minä mieluummin lapselle opetan kuin sen ainaisen kiireen ja suorittamisen, oli pyhä tai arki. Hyvää juhannusta teille kaikille =)!

Täällä ollaan kotosalla vauvan kanssa kahdestaan. Lapsen isä on mökillä, ja kaveri jonka mökille mun ja vauvan piti mennä menikin sitten tyttöystävänsä kanssa, eikä mulle sen enempää edes infonnut vaikka ollaan siitä puhuttu jo maaliskuusta asti.. :(

Illemmalla käydään yhen tommosen "vapaa-ajanviettoalueen" juhannusmeiningeissä mun isän kanssa jos sää sallii.

Yhteistyössä