Buah, ei jaksais :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja e:No kohta alkaa euroviisut.
TylsimysAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä pidän tänään ihan vaan "olen kotona" päivän. Mun uus osote kun on ollut jo pitkään meidän oma rakas casa...
Muuten toi vois ollakin kivaa mut vaatis kyl parit leffa/saunajuomat :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Mä tuos laitoin saunan lämpiää ja aattelin sen jälkee kattella elokuvaa ja syödä karkkia, teretulemasta.
Jes Mä naantalissa.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Turussa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mennään:Essie missä asut ?
Eikä! Mä oon asunu naantalis 13 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja mennään:Jes Mä naantalissa.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Turussa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mennään:Essie missä asut ?
Aijaijai, nyt ei oo tarjolla kun jaffaa, meillä on alkoholi kielto kun on toi la niin liki..Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Muuten toi vois ollakin kivaa mut vaatis kyl parit leffa/saunajuomat :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Mä tuos laitoin saunan lämpiää ja aattelin sen jälkee kattella elokuvaa ja syödä karkkia, teretulemasta.
Aijaa! Mä en oo kyllä kun joku 3vuotta. Turus asuin ennen. Niin, kirjauduin just...Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Eikä! Mä oon asunu naantalis 13 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja mennään:Jes Mä naantalissa.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Turussa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mennään:Essie missä asut ?
Hei moiAlkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:Aijaa! Mä en oo kyllä kun joku 3vuotta. Turus asuin ennen. Niin, kirjauduin just...Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Eikä! Mä oon asunu naantalis 13 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja mennään:Jes Mä naantalissa.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Turussa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mennään:Essie missä asut ?
No mikset lähde Savannan kanssa bilettämään? Se just aamulla kertoi, että tekis mieli bilettää raisusti ja just tyttöjen kaa. Ottakaa Bootykin mukaan!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Turussa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mennään:Essie missä asut ?
Ruonas oon asunu joku vuoden joskus. Tärkempaa infoo voin kertoo yksärillä.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Hei moiAlkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:Aijaa! Mä en oo kyllä kun joku 3vuotta. Turus asuin ennen. Niin, kirjauduin just...Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Eikä! Mä oon asunu naantalis 13 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja mennään:Jes Mä naantalissa.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Turussa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mennään:Essie missä asut ?
Missä päin naantalia sä asut? Mä oon asunut tammistos ja ruonas
Oi vitsit No mut nauti sä jaffastaAlkuperäinen kirjoittaja Maira:Aijaijai, nyt ei oo tarjolla kun jaffaa, meillä on alkoholi kielto kun on toi la niin liki..Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Muuten toi vois ollakin kivaa mut vaatis kyl parit leffa/saunajuomat :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Mä tuos laitoin saunan lämpiää ja aattelin sen jälkee kattella elokuvaa ja syödä karkkia, teretulemasta.
Mä oon ollutkin Savannan kans ulkona, mut hän ei taida nyt olla palstalla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mikset lähde Savannan kanssa bilettämään? Se just aamulla kertoi, että tekis mieli bilettää raisusti ja just tyttöjen kaa. Ottakaa Bootykin mukaan!Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Turussa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mennään:Essie missä asut ?
Pistä ihmeesAlkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:Ruonas oon asunu joku vuoden joskus. Tärkempaa infoo voin kertoo yksärillä.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Hei moiAlkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:Aijaa! Mä en oo kyllä kun joku 3vuotta. Turus asuin ennen. Niin, kirjauduin just...Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Eikä! Mä oon asunu naantalis 13 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja mennään:Jes Mä naantalissa.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Turussa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mennään:Essie missä asut ?
Missä päin naantalia sä asut? Mä oon asunut tammistos ja ruonas
Eiks savanna just aamulla potenu elämää suurempaa darraa ja morkkista eilisestä kännisekoilustaan?Joten tuskinpa on tänää menoillaa..Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä oon ollutkin Savannan kans ulkona, mut hän ei taida nyt olla palstalla?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mikset lähde Savannan kanssa bilettämään? Se just aamulla kertoi, että tekis mieli bilettää raisusti ja just tyttöjen kaa. Ottakaa Bootykin mukaan!
Täytin just 21Alkuperäinen kirjoittaja jenna:Minkä ikänen olet? asuin naantalissa 21 vuotta