Tylsää joten galluppia pukkaa... Mahdutko vauvojen keinuun?

Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
mahdun siten,etten työnnä jalkoja sinne kolosiin..eli päällä mahdun istumaan tai miten sen nyt selittäs :xmas:
kyllä sulla sitten varmaan ne jalatkin mahtuisi :D Kokeile ensi kerralla ;) Se pois pääseminen on se vaikea osa :whistle:
taidan jättää väliin :LOL: :LOL: voin kuvitella itseni jumissa siellä keinun sisällä ja sit tosiaan pitäs soittaa hätäkeskukseen :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Täällä niissä keinuissa on 30 kg painoraja, joten enpä oo viittinyt kokeilla.
Oho! Enpäs tiennyt. Onneksi ei rikki mennyt :ashamed: Tosin ei siinä lukenut mitään. Enkä tarkoita niitä sellaisia muovisia vaan ihan niitä peruskeinuja, kumistako ne on tehty ja kettingillä kiinni?
 
Rukoilijasirkka
En ole juuri lähiaikoina kokeillut, mutta mahdun kyllä Linnanmäellä oleviin lasten rekkoihin, niihin jotka menee sitä rataan, sinne ohjaamoon.

Joo, olin tyhmä näky, mulle naurettiin. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Kai siihen ittensä tungettua saisi, mutta tuskinpa pois pääsisi. Siis jos pitäisi ihan oikein siihen mennä... että tunkee jalat niistä rei'istä. Ees mun veljenpoika 7v ei päässyt omin avuin pois...
Joo :ashamed: En mäkään olisi kokeillut jos olisin yhtään ehtinyt miettiä miten vaikeaa se pois pääseminen on :whistle: Onneksi oli muuten tyhjä puisto ja käsissä suhteellisen paljon voimaa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En ole juuri lähiaikoina kokeillut, mutta mahdun kyllä Linnanmäellä oleviin lasten rekkoihin, niihin jotka menee sitä rataan, sinne ohjaamoon.

Joo, olin tyhmä näky, mulle naurettiin. :/
:hug: Mutta jos sulla oli hauskaa niin muulla ei ole mitään väliä :D ;)
 
Työäiti
Päällä pystyn istumaan mutta en varmasti mahdu näillä reisilla läpi. Tavallisella keinulla on ihana keinua, luotan että niissä on 80kg raja... Meidän kotona on vain 70kg ja siihen en istu.
 

Yhteistyössä