Tylsääää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tääläkää tapahu nykyää enää mitää.. pöh..

no ei nii, kyllästyin ja kävin tutkimassa mitä unelmieni sohva maksaa ja voi taivas! Pienempi mitä ajattelin makso yli 5000€ eli menis sitten varmaan jotain 8000€! Siis milloin sohvien hinnat on nousseet noin hirveiksi? Me ostettiin nykyinen n.10v. sitten ja nyt on päällinen lahonnut ja alkaa olla tarvetta isommalle sohvalle.

[QUOTE="vieras";24876267]no ei nii, kyllästyin ja kävin tutkimassa mitä unelmieni sohva maksaa ja voi taivas! Pienempi mitä ajattelin makso yli 5000€ eli menis sitten varmaan jotain 8000€! Siis milloin sohvien hinnat on nousseet noin hirveiksi? Me ostettiin nykyinen n.10v. sitten ja nyt on päällinen lahonnut ja alkaa olla tarvetta isommalle sohvalle.[/QUOTE]

No joo muualla mäkin tässä surffailen, neulemalleja kattelen ja sellasta..

Sohvien hinnat on kyllä ihan himmeitä nykyään! Tuntuu että ne on joko halpoja ja huonoja tai hyviä ja kalliita, sellanen keskitason tavara puuttuu kokonaan..

No joo muualla mäkin tässä surffailen, neulemalleja kattelen ja sellasta..

Sohvien hinnat on kyllä ihan himmeitä nykyään! Tuntuu että ne on joko halpoja ja huonoja tai hyviä ja kalliita, sellanen keskitason tavara puuttuu kokonaan..

niinpä puuttuu, rahastusta se on tämäkin.

Mitä meinaat neuloa? Mun pitäis väkertää joku villatakin reuhka töihin, jossa vois olla tumput kiinni, siel on niin pirun kylmä jo taas.

[QUOTE="vieras";24876313]niinpä puuttuu, rahastusta se on tämäkin.

Mitä meinaat neuloa? Mun pitäis väkertää joku villatakin reuhka töihin, jossa vois olla tumput kiinni, siel on niin pirun kylmä jo taas.[/QUOTE]

Kaikenlaista neulomusta mulla on täsä suunnitteilla, mä ku oon tällanen krooninen neuloja.. :D Ravelryssa kävin kurkkiin malleja :) Viimeks tein sellasen kirjoneuletunikan, sitä tääl esittelinki tänää :D

Yhteistyössä