Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Coenien ohjaus ei pettänyt. Mä en ole ikinä pitänyt erityisemmin länkkäreistä ja tämän menimme sitten hetken mielijohteesta ja lipunmyyjän suosituksesta katsomaan (kahdenkeskistä aikaa oli rajallisesti) ja yllätyin positiivisesti.
Mie en ole perehtyny Coenin veljesten elokuviin sen enempää... Miulle tulee Episodi lehti ja sieltä eka kerran luin kyseisestä leffasta ja kiinnosti heti... Suosittelen muuten kyseistä lehteä, on aika kallis (tai no miten sen haluaa ajatella, 12 lehteä, pikkasen vajaa 60/kestotilauksena), mutta jos yhtään tykkää leffoista niin on just passeli...
Niin, mä en tosiaan tunne sun historiaasi, vaikka taidatkin olla vanhoja vakkareita täällä. Siksi en oikein osannut tulkita aiempaa viestiäsi.Mukava kuitenkin kuulla, että olet selvinnyt vaikeuksien kautta voittoon! :hug:
St.Brigitten: Minkä leffan sä katsoit viimeksi ja mitä suosittelet?
Kait mie oon jo vanha täällä ko kymmenettä vuotta käynSinun nikki tuntuu kovin vanhalta ja tutulta mut kaitpa mie kuvittelen
![]()
Mie oon niitä sinnikkäitä paskiaisia jotka ei lähe kulumallakkaan :snotty: Ja mulla on outo huumorintaju. Jotku ymmärtää toiset ei![]()
Katsoin Kreikkalainen naimakauppa, tuli neloselta tossa pari tuntia sittenJa suosittelen vaikkapas leffaa Ramona&Beezus, koko perheen leffa. Oon aivan rakastunut siihen, vaikka meidän 1v neiti ei vielä katokaan leffoja
![]()
Joo, kyllä mäkin olen täällä ollut useamman vuoden. Aloitin palstailun kait v. 2007, tällä nikillä tosin olen ollut kai vuoden tai pari.
Mä uskon, et ymmärtäisin sun huumoria, jos tuntisin sut, mutta jostain syystä sun jutut on jääneet mulle vieraiksi. : / Nyt kun oikein mietin, niin oliko sinulla taustalla jokin traaginen tapahtuma?
Taidettiin käydä BabyBiossa lapsen kanssa katsomassa tuo Kreikkalainen naimakuppa.![]()
No minun koko elo on traagista tapahtumaa. : / Esikoinen kuoli leukemiaan. Exä pahoinpiteli ym. Aivokasvain. Mut nykyään jo ihan onnellista eloa elelen... Moni tunnistanu minut entisen nikin kans 2000-luvun alusta ko esikoisesta kirjottelin täällä. Nykysestä nikistä kaikki vaan muistaa jo menneet päihdeongelmat ym.....