tylsää, yksin kotona...

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
siis mulla on niin tylsää... hoitolapsi on kipeenä joten ei tullut hoitoon. meiän esikoinen on koulussa ja toi kuopus päiväkodissa.

ja mä täällä kituan yksin, mulla ei oo mitään tekemistä, kun en osaa mitään tehdä ilman lapsia...

:headwall: :headwall:

Miks kuopus on hoidossa jos olet ite kotona. Mä oon ihan kamalassa flunssassa ja silti toi kupus jäi mun kanssa kotiin. Miksi mä sen veisin hoitoon kun oon ite kotona.
Miksi ylipäätään hoidat jonkun muun lasta ja oma on muualal hoidossa. En tajua.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Miks kuopus on hoidossa jos olet ite kotona. Mä oon ihan kamalassa flunssassa ja silti toi kupus jäi mun kanssa kotiin. Miksi mä sen veisin hoitoon kun oon ite kotona.

samaa mietin useasti itsekkin :headwall: kyseessä erityislapsi jolla vuosi sitten diagnosoitu eri asteisia kehityshäiriöitä ja aloitti tällä vkolla erityislasten päiväkodissa, jossa saa tarvitsemansa terapian yms. ja neurologit suosittelivat tuota kun poika kohta 5v ja nyt ois oikea aika jotta nähään tarviiko aikanaan erityiskoulua tms.

kova paikka ollut minulle, ja varsinkin kun tänään poika vaan hoki ettei haluu mennä ja ekalla vkolla ei suositella pitää viel vapaata. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Sama täällä yksin kotona ja kauhean hiljaista.... siivota pitäisi, mutta en taida viitsiä vielä.

siivottavaa mullakin ois, mutta kun se on jokapväistä niin en sitä tekemisenä liiemmin ajattele, tiskikone pyörii ja pyykkiä on jo kuivumassa. lakanat vaihan kohta =)

Minun piti eilen saada muka nauttia yksinolosta. Lapset lähti puoli yhdentoista aikoissa anoppilaan mutta mies tulikin töistä ko puolenpäivän aikoissa :kieh: Se siitä rauhasta :D

Tänään keksitään taas jotain touhua lasten kanssa :) Jos vaikka leipois sämpylöitä. :p

Alkuperäinen kirjoittaja j:

joko sulle selvis miksi lapsi hoidossa??? :hug:

Yhteistyössä