Tylsää - Kysy jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alone";30301242]olen 42 vuotias eikä minulla ole yhtään todellista ystävää. Tuttavia ja työkavereita, joita en tapaa koskaan vapaa-ajalla. NÄin on aina ollut. Joskus se surettaa, mutta tähänkin on alkanut tottua. Yksinäisyyteen. Se se vasta pelottavaa onkin.[/QUOTE]

Nuorempana oli isompi kaveri/tuttava piiri. Nyt kun elää ns ruuhkavuosia tuntuu että ne on lähinnä sukulaisia kenen kanssa ehtii olla tekemisissä. Miehelllä paljon sukulaisia tällä paikkakunnalla missä asutaan.

Teininä olin aika yksinäinen. Juurikin niin että koulussa oli muutama kaveri kenen kanssa olin ja vapaa ajalla ei oikein ketään. Suurimmaksi osaksi olin kuitenkin ihan tyytyväinen tilanteeseen.

Onko mitään vapaaehtois järjestöä missä voisit toimia? Esim vanhusten seurana? Onko sulla mitään harrastusta missä tapaat ihmisiä?

Ja se on yllättävän helppo piirtääkin:
http://www.youtube.com/watch?v=P0tLbl5LrJ8

Lapsikin oppii tuon hetkessä. Piirrä asfaltille liidulla tai tikulla pellolle:-)

Hallitus hyväksyy sen, että joka ainoa vuosi veronmaksajat maksavat noin 1.1 miljardia ulkomaille kehitysapuna.

Toisaalla hallitus ei halua antaa rahaa suomessa lastensairaalaan, köyhille, eläkeläisille, lapsiperheille jne.

Mitä ajattelet?

Hallitus hyväksyy sen, että joka ainoa vuosi veronmaksajat maksavat noin 1.1 miljardia ulkomaille kehitysapuna.

Toisaalla hallitus ei halua antaa rahaa suomessa lastensairaalaan, köyhille, eläkeläisille, lapsiperheille jne.

Mitä ajattelet?

En seuraa mitenkään aktiivisesti politiikkaa. Meillä pitäisi olla/on hyvinvointivaltio ja siihen kuuluu se että heikompiosaisista huolehditaan. Mutta tuntuu että nykypäivänä tämä ei kyllä kaikkien kohdalla toteudu.
Toisaalta olemme maailman mittapuun mukaan rikkaita ja niitä parempiosaisia joten velvollisuus on auttaa huonommassa asemassa olevia.

Tiedän asiasta liian vähän että osaisin kertoa mitä pitäisi tehdä että asiat muuttuisivat parempaan suuntaan. Muutama mitä mieleen tulee on työllisyys, pienyrittäjät ja alemman keskiluokan verotus.

Viime aikojen päätöksen tekoa kun miettii tuntuu ettei päättäjillä taida olla tietoa normaalin ihmisen arjesta.

[QUOTE="a p";30301200]Taidan tän kokemuksen jättää väliin. Lapsiperheen aikuiselle ei kuulosta kovin järkevälle harrastukselle. Alkoholitonta siideriä juon muutaman kerran vuodessa.
Vaikka nyt hetkellisesti tylsää onkin elämä muuten on ihan mallillaan.

Ei alkoholin juonti ole ollenkaan sama asia kuin kännäys. Paitsi joillekin vanhoille alkoholisteille, jotka eivät pysty juomaan pullosta pisaraakaan ilman, että kerralla lähtee sitten koko varasto kurkusta alas.

Esim. pari-kolme desiä viiniä ei vaikuta mitenkään lapsista huolehtimiskykyyn.
[/QUOTE]
Kyllä vaikuttaa: jos et ole ajokuntoinen esim kun tarvii viedä lääkärille/ensiapuun.

Yhteistyössä