Tykkäsinkö suotta huonoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Mieheni sisko, jolla on kaksi murkkuikäistä lasta ja pieni vauva, sanoi miehelleni puhelimessa tänään, että "Sinun vaimo on ihan lellitty! Olet hänelle aivan liian kiltti ja liian aktiivinen kaikessa lasten ja kodin suhteen!"

Meillä on viisi pientä lasta, mies käy töissä ja minä hoidan pääasiassa lapset ja kodin. Mies on aivan huippu ja auttaa aina kun jaksaa ja voi ja ottaa huomioon minutkin ja hellii jne. En kuitenkaan vaadi häneltä mitään. Meillä vain toimii hyvin ja olen siitä äärimmäisen onnellinen.

Tämä sisko ei ole koskaan meillä käynyt ja asuu kaukana. En tiedä mistä hän tietää, kuinka elämme, emme ole hänelle mitään suuremmin koskaan kertoilleet. Ehkä jotkut muut sukulaiset ovat, kenties.
Olen luultavasti raskaana ihan alussa ja mieli vähän herkkänä...sain pahan mielen tuosta. Tosin en ole pahalla mielellä enää.
Tekis vaan mieli soittaa sille muijalle ja sanoa että haista sinä pssss...ka.
Hohhoi. Mitäköhän tuokin taas oli?

No sen tiedän, ettei hänen mies ole koskaan ollut innokas kotona mitään tekemään ja lapsiakaan ei ole juuri hoitanut. Parisuhdekin heillä on rakoillut jo kauan. Tämä nainen ei jostain syystä ole oikein koskaan minua voinut sietää ja ei ole ensimmäinen kerta, että jotain nakkaa...
Olen koittanut ystävystyä hänenkin kanssa moneen otteeseen, suotta. Minulla ei ole mitään häntä vastaan, mutta kun tässä väsyneenä painaa muksut kintuissa, tuollasta ei välttämättä haluais kuulla...
En tarkoita, etten haluais olla tässä, mutta olen toki väsynyt.
Onneksi minulla on ihana mies! Ja ihanat lapset.

Yhteistyössä