Tykkäsin ennen lapsista - ja nyt kun minulla on omia, inhoan toisten lapsia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lastenvihaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lastenvihaaja

Vieras
En tajua miksi, suunnittelin jopa uraa lasten parissa, kaikki aina puhuivat miten hyvä olen lasten seurassa jne.
Ja nyt suorastaan inhoan lapsia, en voi sietää toisten lapsia, ravintolassakin menen mahd. kauas kakaroista jos vaan mahdollista.
Moni hämmästyy kuullessaan että minulla on lapsia useampi kappale.
Miten tässä on näin käynyt? Omia lapsia toki rakastan...

Alkuperäinen kirjoittaja lastenvihaaja:
En tajua miksi, suunnittelin jopa uraa lasten parissa, kaikki aina puhuivat miten hyvä olen lasten seurassa jne.
Ja nyt suorastaan inhoan lapsia, en voi sietää toisten lapsia, ravintolassakin menen mahd. kauas kakaroista jos vaan mahdollista.
Moni hämmästyy kuullessaan että minulla on lapsia useampi kappale.
Miten tässä on näin käynyt? Omia lapsia toki rakastan...

mulla sama juttu, alalle aioin ja luinkin ja työskentelin oli ihan ok. mut nyt en jaksa niitä kertakaikkiaan se huuto yms. ei kiitos . ei ole omiakaan onneks!

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuskin kukaan aikuinen hakeutuu ravintolassa lapsiperheen läheisyyteen, jos muuallakin on tilaa...

Varsinkaan, jos on päässyt sinne ravintolaan ilman omia lapsia.

Juuri näin =)

*Muistelee sitä yhtä kertaa kun viereiseen pitkään pöytään istahti ilmeisesti ystäväperheiden kokoontuminen, 0-2 v. lapsia oli ainakin 10*

mulla hieman pàinvastainen stoori: en ole ollut kovinkaan lapsirakas mutta oman lapsen kautta jotenkin herkemmin katselee muitakin lapsia. tosin en ole mikààn maailman lapsirakkain silti (tai siis ihmisrakas juu, lapset ovat ihmisià ja kohdeltava ihmisinà)

Mulla vähän sama... tosin en mä oo koskaan ollut mikään lapsirakas. Toki suurimmasta osasta tutuista lapsista tykkään, mutta vieraista lapsista en jaksa kiinnostua millään tasolla. Ja tosiaan, jos joskus pääsee miehen kanssa kahdestaan jonnekin, niin ei tosiaan jaksa kuunnella muitten lapsia...

Yhteistyössä