Alkuperäinen kirjoittaja ap:No sanokaa nyt mitä mä teen?
Vihottelen loppuelämäni? :/
No näin mä tekisin :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Mun lasten isällä oli synnytyskuvia, myös sellaisia missä "kaikki näkyy" , ja tää hyväkäs oli mennyt teettämään kuvasta kuvia ( tää oli siis ennen digikameroita ) , ja sit kun kerran kävin anopilla kylässä niin katselin ajankuluksi valokuvakansioita , siellähän ne synnytyskuvat oli kaikki.
Nykäisin ne mukaani ja luottamus mieheen meni täysin , albumissa oli muitakin kuvia,joista oli sovittu että ne on vain meille kahdelle , mm. kopioita ultrakuvista jne , erohan meille sitte luottamuspulan takia loppujen lopuks tuli.
Alkuperäinen kirjoittaja as if:Juu en tykkäis![]()
Tosin meillä ei ole olemassakaan synnytyskuvia joissa alapää näkyisi, en oo koskaan käsittänyt mitä iloa sellaisista on kenellekään.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Mun mieltä eniten tässä askarruttaa se, että miksi kukaan haluaa anoppinsa synnytykseen mukaan, ja miksi ylipäätään pitää ottaa niitä värkkikuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:Alkuperäinen kirjoittaja a:Mistä ihmeestä anoppi on saanut alapää kuviasi? Meillä niitä ei ole esitelty edes anopille...
Oma mokasi!
kysyn kyllä samaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Impi:Alkuperäinen kirjoittaja hui:Mun mieltä eniten tässä askarruttaa se, että miksi kukaan haluaa anoppinsa synnytykseen mukaan, ja miksi ylipäätään pitää ottaa niitä värkkikuvia.
Samaa mietin..
Ei olis kyllä tullu kumpikaan itselle edes mieleen.. vaikka läheisiä ollaankin anopin kanssa..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oli siis synnytyksessä mukana, ja pyysin ottamaan kuvia, ITSELLENI.
Ne oli sitten jäänyt hänen koneelleen.