Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
liian pieni ja vanha
Siinähän oli 100 neliöö ja neljä huonetta!!
Mistä kohtaa se oli pieni?
Mä edelleen jaksan ihmetellä näitä nykyvaatimuksia asunnoilta..
Eiks kukaan muu ihmettele mun kanssa? :ashamed:
No riippuu vähän perheen koostakin. Kyllä meillekin tää meidän 100 neliötä on liian pieni. Yks huone pitäs olla lisää =)
Mikä teidän perheen koko on?
Meille tulee alle 100 neliöö asuinneliöitä, siihen ei kuulu pesutilat ja kodinhoitohuone. Ja siihen on tarkoitus mahtua neljän lapsen kanssa.
Kyllä mä jotenkin tajuan teini-ikäiset lapset, tosin ennen vanhaan (??? mä kuulostan mun mummolta) asuttiin teinienkin kanssa ihan kohtuullisen pienissä asunnoissa. Mutta että pienten lasten kanssa tarvitsee ympärilleen jonkun lukaalin?
Mä en tajua.. :ashamed:
Meitä on 6 ja neljällä makkarilla pärjättäs, nyt on kolme. Koululaisella on oma huone ja kolme muuta nukkuu samassa huoneessa. Isompi tytöistä ois kiva saada omaan huoneeseen, ni nukkumaan menotkin vähän helpottas. Tosin nyt ne on porrastettu ja toimii niinkin, mut arkea helpottas se yksi huone lisää.
Joo, tajuan kyllä tän. Meillä on yksi sellainen kylmä pieni tila, jonka mä oletan että voi myöhemmin muuttaa pikkumakkariksi jollekin lapsista, jos tarve vaatii: sitten makkareita olisi lasten jaettavana kolme kappaletta.
Mutta mä vastustan tätä nykyajan mallia, että kaiken pitää olla suurta ja leveää, joka suuntaan isoa.
Ja ihmettelen ja olen raivoissani siitä, että ihmiset eivät tajua, että tästä kehityssuunnasta on seurannut aika vähän hyvää (ilmastonmuutos, jne).
Ja jos tajuavatkin, kukaan ei ole valmis tekemään mitään muuttaakseen ajatusmaailmaansa ja elämäänsä hieman toiseen suuntaan.
Noh, mikä mä olen mitään sanomaan. Meillä on kohta kaksi autoa *ärrinmurrin*. :kieh: