Tykkäättekö syödä pastaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Emma03:
Kiitos Sisu neuvosta! Pitääkin joskus kokeilla =) !

Salama McQueen kyseli mistä pastasta tykkään... No mä oikeastaan tykkään kaikesta :ashamed: .

Niin ja tiedoksi niille joille ei ehkä tullut kysymys selväksi, eli esim makaroonilaatikko ei ole nyt sellainen pasta ruoka josta puhun, tai jauheliha.makarooni mössö :whistle:

Ravintoloiden pastaruuat on IHANIA :p !!
Minähän elän syödäkseni. Minä oon ihan onneton kulinaristi ja rakastan hyvää ruokaa. Ja pastaa... Missään muualla ei saa niin hyviä pastoja kuin oikeassa ja aidossa Italiassa... :p
Toinen hyvä pasta-ohje on tämmönen;
Pilko paketillinen pekonia pieniksi ja paista pannulla rapeiksi. Kaada ylimääräinen rasva pois. Keitä pasta kypsäksi.
Riko kuppiin 1 muna, ja lisää joukkoon 2 dl juustoraastetta. Sekoita. Valuta pastat ja kaada takaisin kattilaan. kaada pekinit + muna-juustoseos joukkoon. Sekoittele kuumalla levyllä niin kauan, että juusto on sulanut ja muna hyytynyt.
Tämäkin on niiiiin hyvää :p Tän voi sit tehdä kanasta, kasvisversiona, tonnikalasta, jauhelihasta, ihan mistä vaan!
No niin, tuli jo napinaa...
JOS ET TYKKÄÄ KAMALAN RASVAISESTA RUOASTA NIIN RASVAN VOI KAATAA POIS!!! Mutta ei tieetysti ole pakko. Itse vaan en voi syödä, jos ruoka lilluu rasvassa. :x
 
pasta :p :p

paista kanasuikaleet
lisää kerma ja sinihomejuustoa
hauduta..

mausta oman maun mukaan
ja sekoita joukoon maustamatonta tuorejuustoa n. 100g (älä kuumenna tässä vaiheessa)

Kanan tilalla voi käyttää lohta ja silloin lisää kastikkeeseen myös sinappia pari ruutausta.
 
Tässä yks mun lemppareista:

Paprikainen broileri-pastavuoka

http://www.ruokala.tv/Public/Reseptit?func=resepti&id=5633&rec_titl e_part=paprika&recty_id[]=4&recca_id[]=2&recpa_id=&user_rec=&from=

Yllä alkuperäinen ohje, hirmu hyvää tulee!!

Paprikainen broileri-pastavuoka:

1 sipuli
2 reilun kokoista paprikaa
broilerin fileitä 4kpl
mausteita: paprikamauste, pippuri, suola, curry
2 dl valion juustoista ruokakermaa
400 g pastaa (Gnocchi)
juustoraastetta
tilkka öljyä
 

Yhteistyössä