Ilmeisesti, sillä se on minusta hyvää pikaruokaaKuten avokadopasta?
En tunne sua, niin en tiennyt et oot aina äkänen. :/ Mutta tuo kuva kyllä kertoo enemmän kuin tuhat sanaa!miks luulet, et oon aina niin äkänen?
Mä otin tota kyllä lisää ja noi lautaset on aika isot. mul on tavote keventää kilon niin sen takia nyt tälleen. Iltapalaksi aattelin kyl syödä muutaman keitetyn kananmunan.
siis avokado on vaan ihan törkeen hyvää. Rasva maistuu hyvältä noin muutenkin.Ilmeisesti, sillä se on minusta hyvää pikaruokaa
Syön kyllä muutenkin avokadoa aika paljon. Nami nami.
Mun mielestä avokado ei maistu oikein miltään, ainakaan semmosenaan. Pitäiskö se sit valmistaa jotenkin, että se maistuis joltain?siis avokado on vaan ihan törkeen hyvää. Rasva maistuu hyvältä noin muutenkin.
Joo, sitruunaa siihen päälle, pieni ripaus suolaa ja pippuria. Nam.siis avokado on vaan ihan törkeen hyvää. Rasva maistuu hyvältä noin muutenkin.
Voin antaa sellaisen vinkin, että kastiketta ei kantsi sekoittaa spaghetin joukkoon kuten ohjeessa, vaan tarjota kuten Peyoten kuvassaEn tiedä mitä snobiruoaksi lasketaan mutta kokkailen paljon uusia ruokia ihan omasta mielenkiinnosta.
Avokadopastaa en ole tosin tehnyt, pitäisköhän joskus sitäkin kokeilla. Olisi ainakin helppo.
Mitä "trendikästä" oot viimeksi kokkaillut?Oon kyllä kiinnostunut ruokatrendeistä ja kokeilen mieluusti uusia juttuja. Avocadopastaa on meillä tehty jo reilun vuoden ja varsinkin mies tykkää siitä tosi paljon. Hyvää minustakin. Sushi on aivan loistavaa ja sitäkin tehdään itse, myös ostetaan valmiina. Nyt nää pulled porkit jäävät välistä, sillä ei syödä punaista lihaa eikä kanaa. Mutta kyllä meillä perusmakrulooraakin syödään ja pinaattikeittoja. Trendejä kokeillaan ja kokkaillaan, kun on aikaa ja niihin ehditään keskittyä. Arjessa hyvää perusruokaa
Avokadopasta ei todellakaan ole "snobiruokaa".Kuten avokadopasta?
Avocado on ihan vaan "avokado" på finska.Avocadopastaa
|O :xAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29957661:Syön snobiruokaa, junttiruokaa, roskaruokaa ja perinneruokaa. Pääasia, että maistuu hyvältä.
Nyt muuten alkoi tekemään mieli tillilihaa .
Just ajattelin kutsua sut syömään :kieh:.|O :x
Laitatko vielä alkupalaksi kanaviilokkia :stick:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29957835:Just ajattelin kutsua sut syömään :kieh:.
Se on siinä raakana, pasta vaan on kypsää. Siihen tulee lime ja oliiviöljyä ja yrttejä ja se avokado. Ja pippuria ja suolaa ja chiliä ja ohjeessa on valkosipuli, mutta itse jätän sen pois ja laitan ruohosipulia jos sitä on. Sit niit pecorinoa ja/tai parmesaania.Avokadopasta kuulostaa minusta suunnilleen paskalta.
Siis on juttuja, joita voi syödä kypsennettynä mut avikado ei kuulu niihin. Hyh, en maista. Avokadosta tuoreena ja kylmänä sen sijaan pidän kovasti.
.tohon listaan kannattaa lisätä ruotsin kansallisherkku hapanimelä silakka
Sekin on muuten hyvää .Laitatko vielä alkupalaksi kanaviilokkia :stick:
Tuossa ohjeessa sitä avokadoa nimenomaan ei kypsennetä...Avokadopasta kuulostaa minusta suunnilleen paskalta.
Siis on juttuja, joita voi syödä kypsennettynä mut avikado ei kuulu niihin. Hyh, en maista. Avokadosta tuoreena ja kylmänä sen sijaan pidän kovasti.