tykkäättekö naiset kun mies tukkii suunne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja giorgio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

giorgio

Vieras
Esimerkiksi rakasteltaessa naisten pitäessä meteliä miehille hyvä keino vaimentaa äänet on pitää kättä heidän suunsa edessä? Joskus naisilla on tapana myös nauttia siitä. Se lisää jännitystä kun saa päästellä tukahdutettuja äännähdyksiä ja kaikki tapahtuu vähän salassa, hiljaisuudessa.

Miten on naiset, miten reagoitte siihen kun mies laittaa käden suune päälle? Taisteletteko vastaan vai annatteko käden olla siinä? Nautitteko kun saatte äännellä kämmeneen?

Luulempa että suurin osa naisista ei tuollaisesta tykkäisi, miksi pitäisisvätkään. Mitä itua on äännellä kämmeneen. Tosin poikkeuksena on kinkymmästä seksistä pitävät naiset, mutta se onkin aivan eri juttu ;) Ja pitää sisällään muutakin.

Joo ei kiitos.. Minut saa hiljaiseksi myös suu suulle suudelmalla kun voihkin. Kättä siihen ei tarvita..
Kerran eräs lätki vielä kankuille.. Suutuin siitä niin että purin pillulla kullia niin että valitti
että nahat lähti ..
kun oli kun hauen suu..
Naureskelin itsekseni ja mietin että läpsippäs vielä kerran niin haukaan kunnolla. ..

Jumankekka, jos joku mies alkaisin suutani tukkimaan! Olisin varmaan todella arsyyntynyt/pelastynyt...

Kusipainen eksani, machomainen lattarimies teki tata joskus, ja muutenkin heitteli, pyoritteli ja lapsi minua ympariinsa sangyssa (ja muutenkin..) mielensa mukaisesti kuin leikkikalua, vahat valittamatta minun tunteistani.

Se oli hirvean ahdistavaa, kun tunki kaden suun eteen. Jos joku viela yrittaisi, niin saisi siihen loppua se sessio.

Eikö se saa teitä naiset/tytöt koskaan kiihottumaan, kun mies laittaa kämmenen suun eteen? Myös muissa tilanteissa kuin sänkypuuhissa. Vaikka leikkimielisesti kesken miedon sanasodan?

minä tykkään usein laittaa käen vaimon suulle esimerkiksi ku katsotaan televisiota ja vaimo pitää saada hiljaseks. siinä se nököttää eikä ollenkaan protestoi vaikka sitä vähä varmaa harmittaaki.

Alkuperäinen kirjoittaja jyy-y:
Mun mieskin tykkää tehdä noin, itse en tiedä, ensin hieman ihmettelin mut nyt se on alkanut kiihottamaan. Alistusleikkejä nääs...

Hei jyy-y! Voisitko kertoa enemmän? Mikä siinä kiihottaa miestäsi? Ja miksi se on alkanut nyt kiihottamaan sinuakin? Voisitko kertoa enemmän koko tilanteesta, pitääkö hän kauan kättä suun edessä? Onko sinusta hauska äännellä kämmeneen?

Olenko nyt aivan kauhea, kun oikeasti satun tykkäämään siitä? :o

pidän myös mielettömän paljon muistakin tälläisista alistavista leikeistä, joissa mieheni vähän niin kuin ottaa minut pakolla.. Pyristelen kyllä vastaan, mutta kun toinen on niin vahva etten vain pääse pakoon ;)

Pitääpä vielä hiuksista tiukasti kiinni varmistaen etten vain pyristele sen enempää vastaan. Kaiken kruunaa kyllä tuo suun laittaminen käden eteen.. Kiihotun vain siitä aivan mielettömästi :)

Olenko oikeasti ainut nainen, joka nauttii siitä? :o

Mitenkä niin, jos saan kysyä. Emme me nyt aina niin tee, mutta piristää kummasti ;)

Raiskatuksi on yksi naisten yleisimmistä fantasioista..
Kyse on nimenomaan fantasiasta, jota pääsee tuolla tavoin turvallisesti kokeilemaan :)

Ei se todellakaan tarkoita, että pitäisin raiskatuksi tulemisesta tai, että haluaisin oikeasti kokea sitä!

Ja on aivan mielettömän kiihottavaa ;)

Itse asiassa tuo raiskausfantasia on oikeasti yksi yleisimmistä naisten fantasioista!! Nimimerkki "ainoa?" puhuu kyllä täysin asiaa. Oon monesti lueskellut eri galluppeja ja kyselyjä aiheesta ja raiskausfantasia on aina kärkipäässä. Asia on jäänyt siksi mieleen, koska itse pidän myös tällaisista rajummista leikeistä ja siitä että mies todella ottaa mut!! ;) Tämä ei nyt siis tarkota sitä, että haluaisin tulla oikeasti raiskatuksi, koska se on rikos ja jättää varmasti hirveät traumat yms, vaan siis haluan tulla otetuksi, kunnolla, mutta vain siis oman puolisoni toimesta. Ulkopuoliset, tuntemattomat tai vieraat ihmiset ei kiinnosta, vaan tekisin välittömästi tietenkin rikosilmotuksen, mutta oman kullan kans tällaset leikit on ihan mielettömän kiihottavia!! Joten siis meitä on todellakin muitakin kuin vaan nimimerkki "ainoa?"!! :)

Kädenhän voi laittaa naisen suun eteen myös muissa tilanteissa, esimerkiksi ulkona kävellessä jos nainen puhuu paljon tai kirkossa. Varmasti kivaa olisi pitää kättä naisen suun edessä julkisessa tilanteessa kuten julkisissa kulkuneuvoissa tai naisen ystävien ollessa läsnä. Julkisessa kulkuneuvossa kuten linja-autoissa voisi kättä pitää naisen suun edessä koko matkan ajan. Lisää kiihottavuutta.

Yhteistyössä