M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei nyt siitä epäterveellisimmästä päästä. Hyvä peruna on hyvää.Peruna on epäterveellistä ja pahaa. Kannattais jättää.
Peruna ja maito ovat hyviä ja terveellisiä perusruokia. Ne ovat pitäneet tämän naisen timmissä kunnossa vuodesta toiseen.
No ei nyt siitä epäterveellisimmästä päästä. Hyvä peruna on hyvää.
Varmaan....molemmat on tosi huonoja. Kannattaa jättää ne niin voit paljon paremmin ja et tuu kipeäks koko ajan.
Olen terveyden perikuva. Lääkäri sanoi viimeksi verikkokeiden tuloksia katsoessaan, että on kateellinen minulle.
Joku katkera karppaajako siellä huutelee?En mä usko...,mahas on pilalla ja verensokerit mitä sattuu. Oot turvonnut pakosti.
En mä usko...,mahas on pilalla ja verensokerit mitä sattuu. Oot turvonnut pakosti.
Kaiken järjen mukaan koko Suomi olisi jo kuollut johonkin perunamyrkytykseen. Niin kauan ja paljon on sitä täällä syöty. Ja kauan. Jos ei aikoinaan olisi edes perunaa ollut, niin hengenlähtö olisi ollut monella lähellä.
Peruna on tärkeää. Ei täällä riisi viihdy.
Ei sittenkään lihottavaa! 9 hyvää syytä syödä perunaaPeruna lihottaa, en syö, muutenkin kamalan epätervellinen
Tutkijoiden mukaan ei. Ehkäpä ovat sitten väärässäKyllä se lihottaa![]()
Milanna hei, ei sitä perunaa kilokaupalla tarvitse syödä. Sievästi vaan niin hyvää on.Kyllä se lihottaa![]()
pitkään olit, mutta tutun tuntunen nikki sulla.Jos on pidemmän aikaa jossain muualla.