morgenson
Ei voi mitään, mutta tykkään perunasta ihan hirveästi. Se on hyvää. Kiinteämmästä enempi.
No ei nyt siitä epäterveellisimmästä päästä. Hyvä peruna on hyvää.Peruna on epäterveellistä ja pahaa. Kannattais jättää.
Varmaan....molemmat on tosi huonoja. Kannattaa jättää ne niin voit paljon paremmin ja et tuu kipeäks koko ajan.Peruna ja maito ovat hyviä ja terveellisiä perusruokia. Ne ovat pitäneet tämän naisen timmissä kunnossa vuodesta toiseen.
Peruna on aina samanlaista. Sen syömisen on monet lopettaneet kun se on niin huono.No ei nyt siitä epäterveellisimmästä päästä. Hyvä peruna on hyvää.
Olen terveyden perikuva. Lääkäri sanoi viimeksi verikkokeiden tuloksia katsoessaan, että on kateellinen minulle.Varmaan....molemmat on tosi huonoja. Kannattaa jättää ne niin voit paljon paremmin ja et tuu kipeäks koko ajan.
En mä usko...,mahas on pilalla ja verensokerit mitä sattuu. Oot turvonnut pakosti.Olen terveyden perikuva. Lääkäri sanoi viimeksi verikkokeiden tuloksia katsoessaan, että on kateellinen minulle.
Joku katkera karppaajako siellä huutelee?En mä usko...,mahas on pilalla ja verensokerit mitä sattuu. Oot turvonnut pakosti.
En ole turvonnut. Olen hyväkuntoinen ja lihaksia sopivasti. Lääkäri kirjoitti papereihin, että olen hoikka. Kyseessä oli työterveystarkastus.En mä usko...,mahas on pilalla ja verensokerit mitä sattuu. Oot turvonnut pakosti.
Suomalaiset kuolee aikasemmin mitä monet muut. Riisiä saa onneks ostettua kaupoista suomessakin. Se mitä joskus on ollut on ihan merkityksetöntä nykyään.Kaiken järjen mukaan koko Suomi olisi jo kuollut johonkin perunamyrkytykseen. Niin kauan ja paljon on sitä täällä syöty. Ja kauan. Jos ei aikoinaan olisi edes perunaa ollut, niin hengenlähtö olisi ollut monella lähellä.
Peruna on tärkeää. Ei täällä riisi viihdy.
Ei sittenkään lihottavaa! 9 hyvää syytä syödä perunaaPeruna lihottaa, en syö, muutenkin kamalan epätervellinen
Tutkijoiden mukaan ei. Ehkäpä ovat sitten väärässäKyllä se lihottaa
Milanna hei, ei sitä perunaa kilokaupalla tarvitse syödä. Sievästi vaan niin hyvää on.Kyllä se lihottaa
pitkään olit, mutta tutun tuntunen nikki sulla.Jos on pidemmän aikaa jossain muualla.