Tykkääköhän 9-vuotiaat saada lahjaksi esim. pussilakanapakkauksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kummitustäti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kummitustäti"

Vieras
On hankala keksiä kummitytölle lahjaa, kun vaatteita, leluja ym. riittää. Muistan itse että tykkäsin lapsena saada pussilakanoitakin, mutta nykypäivänä en tiedä mitä lapset arvostaa :) Kertokaahan te, joilla tuon ikäisiä tyttäriä on :)

Meillä on 8-vuotias tyttö ja 5-vuotias poika. Molemmat tykkäävät myös tuollaisista lahjoista, jos vain aihe on oikea :). Tyttärellä on kuitenkin prinsessa-aika jo ohi, joten prinsessat ei enää menis. Keijuaiheiset (Disneyn Helinä-keiju) ostettiin viimeksi ja niistä tykkää vielä.

Ootko lahjatoiveita kysellyt,lapselta itseltään tai vanhemmilta?

Pussilakanat on ihan jees,mut sen oon oppinu et hahmolla/kuviolla on merkitystä.
Mistä tyttö tykkää?

meillä tykkäisi, mutta ei ainakaan hello kittystä :D esim joku kiva retrokukka tai muuta iloinen kuvio olisi mieluinen, tai esim nanson keijut on ihan suosikit :) että jos tiedät minkä tyylisestä perhe ja tyttö tykkää, niin hieno lahjaidea, mun mielestä! :)

En ole kysellyt lahjatoiveita, koska tiedän, että toiveena tulisi joku älyttömän kallis (ja ehkä turhakin) lelu, aiempina vuosina olen ostanut toiveiden mukaan mutta viime vuonna "päätin" että tänä vuonna ostan jotain hyödyllistä :) Ajattelinkin ostaa sellaisen pussilakanapakkauksen, joka menisi teini-iässäkin, eli ei mitään prinsessoja tai vastaavia. Mutta ideoikaa minulle toki muitakin juttuja, jos tuo pussilakana tuntuu jotenkin typerältä :)

Ei tuo typerä idea ole.
Meille ainakin käyttötavara kelpaa aina:)

Jos et mitään pariksi vuodeksi käyvää pussilakanasettii haluu ostaa,niin hm esim myy sellaisia vaaleanpunaisia valkopilkullisia pussilakanoita.(on ainakin myynyt )
Aluslakana samaa settii.Sit oli kivoja koristetyynyjä:)

Riippuu tietty lapsesta mutta meidän 2v. poika, 8v. poika ja 13 v. tyttö tulevat saamaan yhdeltä sukulaiselta pussilakanapakkaukset ja pyyhkeet. Ja jokainen lapsista tulee tykkäämään lahjasta.

Jos sattuisi tosi mieluisan saamaan, mutta suurin osa olisi sellaisia, mistä ei tykkää. Se on vaikea arvata, mistä sattuu tykkäämään, yllättää aina kaupassa haukkumalla sellaiset kamaliksi, mitä minä kuvittelisin mieluisiksi, tykkää sitten jostain mitä en arvaisi. Mutta Hello Kitty ainakin lentäisi menemään, jos joku sellaisen antaisi, inhoaa sitä.