Tykkääkö miehet oikeasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
siitä että nainen on vaikeasti tavoiteltavissa? Täytyykö naisen esittää vaikeasti tavoiteltavaa jos kuitenkin perusluonteeltaan on ihan iloinen ja ulospäinsuuntautunut ja entä kun suhde etenee, täytyykö silloinkin olla vielä ""saaliina""....
Esim. voiko nainen viestitellä miehelle ihan aktiivisesti ajattelematta että tyrkyttääkö itseään ( enkä tarkoita että viestit olisi jotain pusi pusi hali hali viestejä ).

Miehet eivät tykkää, eikä naisten pidä esittää. Tosin tyrkkykään ei parane olla. Mitenkäs olisi sellainen vastavuoroisuuden periaate tässä yhteydenpitoasiassakin?

No ensinäkemältä se tyrkky voi antaa hieman huonon kuvan itsestään, siis jos on heti sänkyyn menossa. Tulisi varmaan semmonen fiilis väkisinkin, että tällä täytyy olla ainakin 100 kumppania takana... Mutta anyway, voisihan sitä mukaan silti lähteä. :)

Pidemmässä suhteessa on hölmöä leikkiä mitään. Mies voi jopa alkaa luulemaan pihtariksi.

Mun miesystävä sanoo, että on aina halunnut olla saalistaja ja tykkää kun joutuu tekemään töitä saaliin eteen.

Valitettavasti itse olen sellainen jonka mielestä ""olen vaikeasti tavoiteltava"" - leikki on typerää.

Kuinkahan me oikein ollaan osuttu yhteen...

Meillä mies tykkäisi saalistaa, haluaisi, että joutuisi vonkaamaan joskus pillua ja että kieltäytyisin. Mikäpä tässäkään, mutta kun minä satun olemaan hänelle ns. varma nakki, eli milloin vain miehen mieli tekee, niin olen valmis ja vieläpä hyvin innokas. Pitänee opetella teeskentelemään, pirullista vain, olen aina ollut huono olemaan muuta kuin olen.

Päteekö tämä suhteen alkuvaiheessa, vai vielä vuosienkin jälkeen? Ymmärrän, että alussa ei kannata olla tyrkkynä kummankaan, vaan rauhassa ihastua ensin, mutta jos on jo ihan hyvän aikaa seurusteltu, olisi varmaan hullua jatkaa vuosienkin päästä sitä linjaa, että jos toisesta ei kuulu, ei saisi soittaa perään.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm...:
Päteekö tämä suhteen alkuvaiheessa, vai vielä vuosienkin jälkeen? Ymmärrän, että alussa ei kannata olla tyrkkynä kummankaan, vaan rauhassa ihastua ensin, mutta jos on jo ihan hyvän aikaa seurusteltu, olisi varmaan hullua jatkaa vuosienkin päästä sitä linjaa, että jos toisesta ei kuulu, ei saisi soittaa perään.

Minusta jatkuva vaikeasti tavoiteltavan esittäminen vaikuttaa miehiin erittäin negatiivisesti. Jos miehet opetetaan siihen että aina täytyy "saalistaa" ja olla hyvin aktiivinen joka naisen suhteen, jää tuo tyyli usein päälle. Ei enää uskota että ei on ei vaan yritetään kaikkia naisia vangata vaikka kuinka yrittäisi selittää että ei kiinnosta. Jokainen on varmaan nähnyt noita ikuisia playboy-tyyppejä jotka yrittävät aina kaikkea joka liikkuu ja liimautuvat kylkeen kuin iilimadot. Luulen että jopa osa raiskauksista selittyy sillä että miesten "saalistusta" pidetään edelleen hienona ja miehekkäänä ja siinä pitääkin olla röyhkeä ja päättäväinen. OIkeasti olisi paljon helpompaa jos kaikki vain toimisivat niin kuin tuntuu hyvältä eivätkä pohtisi liikoja.

Iloinen, aktiivinen, ja puhelias nainen on aivan hurmaava, ei kannata rajoittaa yhtaan!

Sen sijaan seksin suhteen EI tule olla tyrkky. Eli seksin aloittamisen kanssa jne kannattaa olla vahan vaikeasti tavoiteltava, mutta flirtin ja muun ns harmittoman ja kaverillisen kanssa ei tarvitse olla. Mutta ei mitaan "mulla on niin ikava sua..." "pusi pusi hali hali kulta"... "haluan seksia kanssasi"- juttuja liian aikaisin, se on sita tyrkyttamista ja "helppoutta". Muuta ei tarvitse rajoittaa, pain vastoin!

Yhteistyössä