Yksi dorka totesi että "Eihän hernekeitto ole kasvisruokaa".
Mä oon varmaan dorka kun en syö missään tarjottua hernekeittoa, koska mielestäni kasvisruokaan ei kuulu lihanpalat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
MINÄ! olen yks välkyimmistäMies kerto mulle vastikään pitkän luennon meidän talosta missä on maakaasu lämmitysmuotona ja kuinka torppa ei kylmene vaik sähköt menis ja blaa blaa blaa.. Niin mut miks me sitte tehtiin sähkösopimus äskettäin??!!??
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25318272:Mä oon varmaan dorka kun en syö missään tarjottua hernekeittoa, koska mielestäni kasvisruokaan ei kuulu lihanpalat.
MINÄ! olen yks välkyimmistäMies kerto mulle vastikään pitkän luennon meidän talosta missä on maakaasu lämmitysmuotona ja kuinka torppa ei kylmene vaik sähköt menis ja blaa blaa blaa.. Niin mut miks me sitte tehtiin sähkösopimus äskettäin??!!??
On se sun mieskin aika vällky. Mitenkähän ilman sähköä kiertää vesi pattereissa/lattialämmitysputkissa?
Kaveri lämmitteli roiskariaan hotellihuoneessa silitysraudalla... Varmaan oli kiva ylläri huoneen seuraavalle asukille...![]()
Mun kaveri luuli pesupalloa kuukupiksi :xmas:
Ei tunkenut pesupalloa sentään toosaansa, tai kipannut kuukuppia nestemäisine Omoineen pyykkikoneeseen, mutta jotenkin sai sekoitettua nuo kaksi asiaa silti.