Tyhmien ihmisten neronleimauksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
MINÄ! olen yks välkyimmistä :P Mies kerto mulle vastikään pitkän luennon meidän talosta missä on maakaasu lämmitysmuotona ja kuinka torppa ei kylmene vaik sähköt menis ja blaa blaa blaa.. Niin mut miks me sitte tehtiin sähkösopimus äskettäin??!!??

en tiä kysytkö tosissas,mut lämmityshän ei oo sama asia kun sähkö..ei siinä paljon maalämpö auta,kun tarttee tepseliä pisää seinään..

MINÄ! olen yks välkyimmistä :P Mies kerto mulle vastikään pitkän luennon meidän talosta missä on maakaasu lämmitysmuotona ja kuinka torppa ei kylmene vaik sähköt menis ja blaa blaa blaa.. Niin mut miks me sitte tehtiin sähkösopimus äskettäin??!!??

On se sun mieskin aika vällky. Mitenkähän ilman sähköä kiertää vesi pattereissa/lattialämmitysputkissa?

Ihan kiva otsikko aloituksella, mutta muuten en valitettavasti ymmärrä tätä aloitusta. siis mitä tyhmää noi kaverit nyt sitten on tehneet? Yrittäneet saada keskustelua aikaan, ei ehkä kovin välkysti mutta silti paremmin kuin ap itse.

ja ei kaikki tiedä luumuista, ja juustosta.

[QUOTE="minä vain";25318835]en tiä kysytkö tosissas,mut lämmityshän ei oo sama asia kun sähkö..ei siinä paljon maalämpö auta,kun tarttee tepseliä pisää seinään..[/QUOTE]

Kyllä hän on sen tähän mennessä tainnut tajuta.... ;)

On se sun mieskin aika vällky. Mitenkähän ilman sähköä kiertää vesi pattereissa/lattialämmitysputkissa?

No edelleen olen todella tyhmä näissä etten osannut kyseenalaistaa tätä. Mä jotenki käsitin että maakaasu on ihan omansa eikä tarvi sähköä kuten maalämpö. Ei meillä ole edes pattereita :D no jos tulee kylmä kaikesta huolimatta niin on meillä takka :D

Ja joo tajusin tuon aivopieruni päästettyä että kait sitä sähköä tarvii paljon muuhunkin kuin vain lämmitykseen :D

Minun veljeni katseli dokumenttiä skinheadeista ja tuumasi, että nuohan puhuu tosi fiksuja. Minä totesin, että sanoja "fiksu" ja "skinhead" ei voi käyttää samassa lauseessa. Veljeni haukkui minut suvaitsemattomaksi, jota kyllä myönsin olevani, jos se tarkoittaa sitä, että pitäisi hyväksyä rotuviha ja väkivaltainen käytös.

Meillä tehtiin kesällä kylppäriremonttia. Jutustelin siinä sitten työmiehen kanssa, kun keitin kahvit.

Mies kertoi maahanmuuttajaperheestä. Olivat muuttaneet kerrostaloon. Alakerrassa alettiin ihmettelemään, kun vettä alkoi tulla olohuoneen katosta läpi. Isännöitsijä kävi sitten tarkistamassa tilanteen yläkerrassa. Siellähän kukki kunnon perunapelto olohuoneessa.

Itsestäni tämä oli omalla tavallaan huvittavan hassu päähänpisto tältä perheeltä. Mutta luultavasti normaalia heille, kotimaassaan.

Mistähän sekin kertoo että mulle tulee vaan omat tyhmyydet mieleen. toisten tekemiset on unohtuneet tai en ole edes huomannut. Normaalisti itsekkäänä ihmisenä en niin kiinnitä toisiin huomiota.

tuli mieleen yks juttu.
olin kaupassa töissä ja asiakas halusi palauttaa sellaisen nalle riisipuurohiutale paketin : "mä palauttasin tän. tästä puuttu toi" *asiakas osoitti paketin kyljessä olevaa kuvaa jossa oli puurolautanen ja puuroannoksen päällä KANELIA*
:xmas:

Meidän pitää ajoittain töissä täyttää vedellä eräänmoinen siivouslaite, vettä menee siihen monta kymmentä litraa ja kerran yksi "fiksu" kertoi tulleensa siihen tulokseen että saadaan se nopeammin täyteen kun lasketaan suihkulla vettä ämpäreihin ja kaadetaan ämpärit koneeseen sen sijaan että laskettais vesi suoraan suihkulla koneeseen :D

Kaveri tilas lapselleen joululahjaks valkosen Nintendo Wiin, lähettivät kumminkin mustan Wiin. Kaveri hädissään soittelemaan et käyks niihin varmasti samat pelit...öööh...joo :O :laugh:

mun kaveri luuli, että jos hedelmäpussin laittaa kaupassa ennen punnitusta solmuun, se painaa enemmän :D

Mummolla taas on asuntoauto, jossa on ohjaamon yläpuolella makuutila. työnteli peittoja makuutilan perälle (ihan eteen) etteivät ne jarrutuksessa lennä alas sieltä. selitin mummolle että ei ne tavarat jarrutuksessa taaksepäin lähde :D