tyhmä kysymys sek**stä

  • Viestiketjun aloittaja vielä neitsyt
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Vähän nolottaa vastata... Mut oletteko koittaneet samaa sormella? Varaa ainakin kunnolla liukkaria ja tosi varovasti sisälle. Ja teille exit only yms höpisijöille- se ei oo hullumpaa!!
Mä en todellakaan tykkää, että mun persreikää käpälöidään! Ei kai kaikkien pidä tykätä samasta????
no joo eo pidä tykätäkkään, mutta tarviiko sit huutaa asiasta että yäk ja ällöä ja en tykkää ja exit only , kun ei oikeastaan edes tiedä mistä puhuu.
joskus on paras olla ihan hiljaa, scarlett-79. sitä taitoa säet osaa.
 
hei vielä
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Missään nimessä ei reikien välillä vaihdella
Kumi ei mikään pakollinen, voi vaikka käydä pesulla välillä

Paljon vaan liukkaria ja rento fiilis niin ei satu ;)
Tähän sen verran, et se pesu ei välttämättä pelasta sitä miestä... Eli auttaa joo, ettei nainen saa tulehduksia, mut miehellä ne bakut voi olla jo menneet virtsaputkeen eikä niitä sieltä välttämättä saa pois. ...miehellä pissatulehdus on harvinaisempi kuin naisella, mut yleensä myös prkleen paljon kovempi. Pissi muuttuu lähinnä mätää muistuttavaksi ja tekee todella kipeää...

Kumilla tästäkin välttyy...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija ap:
olen siis neitsyt kakkosen suhteen. muuten kyllä ihan synnyttänyt äiti-ihminen.
ja empä taas tajua miks pitää joidenkin tulla tähän ketjuun sanoo et älä kokeile ja plaa plaa. mä aion kokeilla koska haluan kokeilla. sit sen tietää onko se kivaa vai ei.
mitä sit kyselet? mene harrastamaan..hus hus.
no ihan mielenkiinnosta kuule kyselen. mulle kuitenkin uus juttu.
lainaus: mä aion kokeilla koska haluan kokeilla. sit sen tietää onko se kivaa vai ei.

Mitä väliä meidän mielipiteillä sit on? Ja sithän tiiät sattuuko vai ei.
 
WTF
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Jätä väliin. Naisella on ihan oma aukko seksiä varten.
Peesi tähän

:x
just näin. :x
peesi!
hyi, kui joku voi antaa törkkiä peräreikään??? mulla se on vaan paskomiseen!!! mä saisin varmaan sydärin, jos mies edes ehdottais peräseksiä!!! YÖK. must se on gay hommaa...
 

Yhteistyössä