Tule tänne Lahteen katsomaan naapurin lapsen kirjoja, jos on niin vaikea uskoa!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 09:15 mom kirjoitti:höpö höpö!
Anna mennä, anna oppia. Toiset oppii aikaisemmin koska on intoa oppia, ja se "kyky" just silloin kun on.Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 09:29 Haarahius kirjoitti:Mutta mitä tehdä kun tyttö 4japuoli haluaa itse kirjoittaa. Olen näyttänyt hänelle miten kirjoitetaan ja hän sitten katsoo mallia. Tällä menolla hän osaa kirjoittaa ja lukea jo 5 vuotiaana. En haluaisi hänen oppimis intoaan sammuttaakkaan mutta kuinka tylsää se sitten koulussa on. Tai kun oppii lukemaan ja näkee kaikenmaailman lööppejä.
samaa olen mäkin kuullut ja tiiänkin muutaman tälläisen!!! =) =)Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2006 klo 23:36 Vieras kirjoitti:Ainakin täällä päin yhdessä vaativassa koulussa (jo ala-asteella) pitää osata lukea. Muuten jää jälkeen ja tulee paljon kotia lukuläksyä. Täälläpäin on jo ekaluokkalaisten matikankirjoissakin yhtälöitä. Ei vaan minun aikanani.
Älä huuda!!!!!! Tarkoitin, "höpö höpö", että EI TARVITSE tosiaankaan oppia lukemaan ennen koulua! Niin ei voi kukaan väittää.Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 09:30 Vieras kirjoitti:\Tule tänne Lahteen katsomaan naapurin lapsen kirjoja, jos on niin vaikea uskoa!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 09:15 mom kirjoitti:höpö höpö!
No miten ne lapset opetetaan lukemaan systemaattisesti ennen koulun alkua?? Esikoulussako??Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 21:42 aaron kirjoitti:\samaa olen mäkin kuullut ja tiiänkin muutaman tälläisen!!! =) =)Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2006 klo 23:36 Vieras kirjoitti:Ainakin täällä päin yhdessä vaativassa koulussa (jo ala-asteella) pitää osata lukea. Muuten jää jälkeen ja tulee paljon kotia lukuläksyä. Täälläpäin on jo ekaluokkalaisten matikankirjoissakin yhtälöitä. Ei vaan minun aikanani.
ihan prseestä jos täytyy osata!! typerää. kyllä lapsen tulis saada olla lapsi rauhassa, aina vain kaikki täytyis osata aiemmin ja aiemmin!harmi. :/Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 21:42 aaron kirjoitti:\samaa olen mäkin kuullut ja tiiänkin muutaman tälläisen!!! =) =)Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2006 klo 23:36 Vieras kirjoitti:Ainakin täällä päin yhdessä vaativassa koulussa (jo ala-asteella) pitää osata lukea. Muuten jää jälkeen ja tulee paljon kotia lukuläksyä. Täälläpäin on jo ekaluokkalaisten matikankirjoissakin yhtälöitä. Ei vaan minun aikanani.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel