tyhmä kysymys hikoilusta

• Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti
neuvoton
olen menossa naamiaisiin ja pukuun kuuluu pitkä ja painava hame, ja tiukka korsettiyläosa plus leveä korsetti vyö nahkaa...ja mietin tässä että mahtaa olla kuuma noissa vaatteissa. Normaalisti ihan tavalliset dödöt riittävät hikoilun estämiseen, mutta korsetti on jotain silkinomaista keinokuitua ja sen alla ei siis pidetä mitään, ja se mahtaa hiostuttaa...
apteekeissa myydään kuulemma tehokkaitta dödöjä, jotka ainakin kainalonhikoilun pysäyttää kuin seinään, mutta toimiiko se myös muualla, tässä tapauksessa polvitaipeet, reisien sisäpinnat, rintojen väli???

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja neuvoton:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Pue korsetin alle alustuubi, ettet pilaa sitä.
korsetti on niin tiukka ettei sinne mahdu mitään väliin
Höpsis. Mahtuu hyvinkin. ;) Kuuluu mahtua ohut trikookangas. Korsetin voi kiristää, kuten itse haluaa.

neuvoton
Pue korsetin alle alustuubi, ettet pilaa sitä.
korsetti on niin tiukka ettei sinne mahdu mitään väliin
Höpsis. Mahtuu hyvinkin. ;) Kuuluu mahtua ohut trikookangas. Korsetin voi kiristää, kuten itse haluaa.
hmm, mun täytyy kysästä tuota kaveriltani joka teki hameosan, että voisko siihen korsettiin ommella ohuen trikookankaan sisäpuolelle

JONSERED Karhunkantaja
hmm, mun täytyy kysästä tuota kaveriltani joka teki hameosan, että voisko siihen korsettiin ommella ohuen trikookankaan sisäpuolelle
Ideana on se, että trikootuubi on irrallinen, helposti pestävä osa. Korsetti saattaa ottaa pesusta helpommin nokkiinsa, sillä eri kerrokset ovat erilaista kangasta ja käyttäytyvät eri tavalla. Trikootuubissa olisi hyvä, jos saumoja ei olisi, ainakaan paljoa. ;)

Ja salvia vähentää myös hikoilua, yrttiteenä ja -kylpynä.

neuvoton
Ideana on se, että trikootuubi on irrallinen, helposti pestävä osa. Korsetti saattaa ottaa pesusta helpommin nokkiinsa, sillä eri kerrokset ovat erilaista kangasta ja käyttäytyvät eri tavalla. Trikootuubissa olisi hyvä, jos saumoja ei olisi, ainakaan paljoa. ;)

Ja salvia vähentää myös hikoilua, yrttiteenä ja -kylpynä.
just puhuin kaverini kanssa joka kertoi että juhlapukuihin usein ommellaan usein rintojen kohdalle trikookangasta, hikoilun estämiseksi ja myös ryhdin takia, mutta että ne voi sitten tarvittaessa irrottaa...meen vielä tänään sen korsetin kanssa käymään ja katsoo sitten mikä olisi viisain ratkaisu

Yhteistyössä