H
Hyväksikäyttöä?
Vieras
Voiko mies olla suhteessa vain siksi että siitä on taloudellista hyötyä? En tarkoita että olisin rikas vaan lähinnä sitä että mies asuu vastikkeen ja sähkön/veden (180 eur/kk) hinnalla mun omistamassa asunnossa, ajaa mun autoa mihin mä maksan yksin vakuutukset. Aina kun pyydän ns. vuokraa niin maksaa sen viivytellen ja aika vaikeesti. Viimeksikin sanoi että mennään vaan heti automaatille niin hän maksaa velkansa että mun ei tartte sit enää vinkua. Täh, vinkua? Ikäänkuin hänen ei kuuluisi maksaa asumisestaan (mä maksan lainaa + autosta n. 550 eur/kk) vaan se ois joku hänen hyväntekeväisyysjuttu mua kohtaan. Onneksi hän sentään ostaa ruokaa, joskus jopa useammin kuin minä. Usein myös baarissa ostaa mulle kaikki kaljat (tosin mä maksan sit taxin himaan).
Seksihalutkin on hänellä suorastaan tipahtunut minimiin (lue:1-3 krt/kk, välillä saattaa taukoa olla jopa 5 vkoa). Me ei keskustella mistään, ei olla läheisiä niinkuin yleensä rakastavaiset ovat. Meillä ei siis ole mitään omia höpö-höpö juttuja...Ollaan nyt oltu 1½v yhdessä ja todellakaan ei uskalleta ottaa suhteessa vakavampaa askelta. Hän ei itseasiassa edes tiedä haluaako koskaan naimisiin tai lapsia. Mä luulen, että haluaisin joskus, ehkä muutaman vuoden päästä.
Seksihalutkin on hänellä suorastaan tipahtunut minimiin (lue:1-3 krt/kk, välillä saattaa taukoa olla jopa 5 vkoa). Me ei keskustella mistään, ei olla läheisiä niinkuin yleensä rakastavaiset ovat. Meillä ei siis ole mitään omia höpö-höpö juttuja...Ollaan nyt oltu 1½v yhdessä ja todellakaan ei uskalleta ottaa suhteessa vakavampaa askelta. Hän ei itseasiassa edes tiedä haluaako koskaan naimisiin tai lapsia. Mä luulen, että haluaisin joskus, ehkä muutaman vuoden päästä.