tyhmä valitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tekohymy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tekohymy

Vieras
Kuten otsikko kertoo tämä on tyhmää mutta:

Tuntuu etten jaksa tätä alituista hymyilyä ja laulelua. Haluaisin huutaa ja kärttyillä. Kun vauva huutaa haluaisin huutaa sille takaisin enkä laulaa ja hymyillä!!!!! Oikeasti tuntuu että pää räjähtää kohta. Olen aika onnellinen elämääni mutta en perhana niin onnellinen että jaksan iloita koko ajan minuutista toiseen!!!! Perhana! Haluan olla oma "masentunut itseni"

Voimia sinulle ap! Tuo helpotta tuo tilanne ihan varmasti, kunhan vaavisi vähän kasvaa. Ite huomasin, että yhtenäiset yöunet vauvan jatkuvan yöheräilyn loputtua auttoivat jaksamaan. Sit olin niin hirveä äiti, että vauvan ollessa pari-kolmikuukautinen join yksin partsilla 1/2 plo viiniä hijaisuudessa rentoutuakseni (mies oli vauvanvahtina) ja menin sit unelle. Auttoi kummasti ja laukaisi stressin...

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti minäkin:
Voimia sinulle ap! Tuo helpotta tuo tilanne ihan varmasti, kunhan vaavisi vähän kasvaa. Ite huomasin, että yhtenäiset yöunet vauvan jatkuvan yöheräilyn loputtua auttoivat jaksamaan. Sit olin niin hirveä äiti, että vauvan ollessa pari-kolmikuukautinen join yksin partsilla 1/2 plo viiniä hijaisuudessa rentoutuakseni (mies oli vauvanvahtina) ja menin sit unelle. Auttoi kummasti ja laukaisi stressin...

viiniä vois kyllä kokeilla, johan tässä on ollut 1.5v ilman, saattais auttaakin

Alkuperäinen kirjoittaja tekohymy:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti minäkin:

viiniä vois kyllä kokeilla, johan tässä on ollut 1.5v ilman, saattais auttaakin

:) En usko, että kerrasta on haittaa, kunhan ei tavaksi ota! Mua se auttoi, eikä mies syyllistänyt tuosta vapaahetkestäni.

Yhteistyössä