tyhmä mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija g
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija g

Vieras
Koira oli pissannu lattialle, astuin siihen kun en nähnyt sitä pyykkivuoren takaa. Otin isommat pois paperilla , sit menin moppaa lattiaa, lapsi ja mies käveli perässä . Sanoin miehelle että aikuinen ihminen varmaan ymmärtää odottaa että toinen saa mopattua, mies vaan jatko kävelyä eteenpäin lapsi perässä. Sanoin saman uudelleen, ei mitään reagointia , sit ärähdin miehelle että miksi et voi kuunnella

Mies kyllähän mä tiedän missä pissaa on. Ai tietää tietää onko koira astunut siihen? Tietää mistä mä kävelin pesee jalkani ja jätin pissajälkiä. Aika guru kun oven läpi näki mistä kävelin. Muutenkin vois kunnioittaa sen verta toista että antaa rauhassa siivota.

Sit on kaikkee muutakin esim kun puhun miehelle\ kysyn jotain saattaa olla vaiti. Sitten kun sanon että se loukkaa että ei edes kysymyksiin vastaa pyytää anteeksi ja sama homma jatkuu.

Tää on nyt jatkunut pari kk ja alkoi ihan yhtäkkiä

Sit on monta kertaa niin että kerron jotain menee hetki ja mies kysyy siitä asiasta multa ihan niinku en olis mitään sanonut.

Pitää käskeä siivoamaan, vaik tiskipöytä notkuis tiskei ja pöytä olis ruokatahrojen peitossa.

Jos meen syliin istuu hajareisin ja liikun hetken ja pussailen ja loukkaa kun kun mies ei reagoi niin se ei ymmärrä miksi olen loukkaantunut. Sit ku kysyn miksi ei kelpaa vastaa mulle että kelpaa mutta mitään ei tapahdu.

Mulla hajoaa piip pää!

Yhteistyössä