Tyhmä kysyy raskautumisesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pönttöpöntömpipöntöin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pönttöpöntömpipöntöin

Vieras
Eli, menkat alko 14.1 ja harrastin seksiä siinä kuussa kaks kertaa. Saman miehen kanssa kummatkin, joten ei tarvi kukkahattujen saada hepslaakia! :D Eli ensimmäisen kerran 18.1 ja sillon oli viellä menkat. Toisen kerran 27.1, jollon kaikkien mahollisten laskureitten mukaan hedelmöitys olis tapahtunu ja ovulaatiokin olis ollu sillon. Tollon jälkimmäisellä kerralla mies ei tullu sisään. Mun menkat on ollu jo vuosia säännölliset, joten voisin uskoo, että ovulaatio on aikaslailla säännöllinen. Haaleen positiivisen testin tein 9.2. Ultran mukaan hedelmöitys on tapahtunu tollon 27.1. Kovin kuitenkin mietin, että kummastakohan kerrasta on mahtanu tärpätä? :D

Oletteko siis tekemällä tehneet lasta vaiko onko kyseessä "vahinko". Ei ne simpat 9 päivää elä, joten jos hedelmöitys on tapahtunut 27 päivä, niin silloin on raskautuminen tapahtunut kuuluisista "touhutipoista" tai mies on tullutkin sisään vaikka on muuta sanonut.

Ei ne ultrat niin tarkkoja ole, että niiden perusteella voisi tietää tarkan päivän. Siittiöthän elävät useita päiviä, joskus jopa viikon. Voi siis hyvin olla että 18.1 tapahtunut yhdyntä on se, mistä raskaus on sanut alkunsa useita päiviä myöhemmin.

Ei ollu tekemällä tehty. Mutta en mä pahakseni laita tätäkään vaihtoehtoo. Saapa esikoinen sisaruksen. Ja juu tiedän kyllä, että ei tullu sisään, koska sain täyden lastin päälleni :D

4l9wl83ze2p.png

No kaiken järjen mukaan ajatellen raskaus on saanut alkunsa tuosta jälkimmäisestä. Tosin, joku tutkimus oltiin tehty, että touhutipoissa ei ole siittiöitä. Itse raskauduin niistä kuitenkin ja neuvolassa terkka kertoi, että keskeytetty yhdyntä on sama asia ehkäisyn kannalta, kun että söisit pääsiäismunia ehkäistäksesi raskauden. Ovis voi kuitenkin olla ollut aikaisemmin ja raskauden mahdollisuus ensimmäisestä yhdynnästä on myös mahdollinen. Kuten sanottu, ei ne ultrat niin tarkkoja ole.

Yhteistyössä