N Nanja82 Jäsen 14.10.2010 98 0 6 05.01.2011 #1 Mennäänkö kokovartalohierontaan bikinit päällä vai ihan normi alusvaatteissa? Oon käynyt vaan ylävartalon hierottaan, niin on ollut itsestään selvää et rinnat on paljaana...
Mennäänkö kokovartalohierontaan bikinit päällä vai ihan normi alusvaatteissa? Oon käynyt vaan ylävartalon hierottaan, niin on ollut itsestään selvää et rinnat on paljaana...
? **** Vieras 05.01.2011 #2 Mä olen kyllä ylävartaloakin hierottaessa ollut rintsikat päällä ja hieroja on ne sitten itse avannut tai mulla ollut pyyhe mukana tissien suojana. Harvempi tissit paljaana vaan siihen astelee jos mieshieroja.
Mä olen kyllä ylävartaloakin hierottaessa ollut rintsikat päällä ja hieroja on ne sitten itse avannut tai mulla ollut pyyhe mukana tissien suojana. Harvempi tissit paljaana vaan siihen astelee jos mieshieroja.
H "hippu" Vieras 05.01.2011 #3 Mun äiti on joskus tehnyt hermoratahierontaa (jossa siis hierotaan päästä varpaisiin) ja asiakkaat oli pikkareilla ja lakana päällä.
Mun äiti on joskus tehnyt hermoratahierontaa (jossa siis hierotaan päästä varpaisiin) ja asiakkaat oli pikkareilla ja lakana päällä.
J jaapajaa Vieras 05.01.2011 #4 Kyllä mä jättäsin pikkarit jalkaan, saahan niitä sit vähän siirreltyä kun sen hetki tulee, jos tarvis
Kyllä mä jättäsin pikkarit jalkaan, saahan niitä sit vähän siirreltyä kun sen hetki tulee, jos tarvis