TWILIGHT 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
jaahas:D se pitäs varmaan sit poiketa tuolla läheisessä kirjakaupassa:D
jos sais vaikka aikaseks...

Mene ihmeessä. Siis tuo kirja jos joku, tempaisee mukaansa myös vähän lukevat ihmiset. Ja parasta on juuri se, että lukiessa ymmärtää paremmin miksi kaikki tapahtuu ja miksi joku hymyilee leffassa tietyllä tavalla jne. Ja jotenkin mun mielestä se koko rakkaus tulee ihan eri tavalla esiin kirjassa. :)
Kerrohan sitten kun oot päässyt alkuun. Haluan kuulla tykkäätkö!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaahas:D se pitäs varmaan sit poiketa tuolla läheisessä kirjakaupassa:D
jos sais vaikka aikaseks...

Mene ihmeessä. Siis tuo kirja jos joku, tempaisee mukaansa myös vähän lukevat ihmiset. Ja parasta on juuri se, että lukiessa ymmärtää paremmin miksi kaikki tapahtuu ja miksi joku hymyilee leffassa tietyllä tavalla jne. Ja jotenkin mun mielestä se koko rakkaus tulee ihan eri tavalla esiin kirjassa. :)
Kerrohan sitten kun oot päässyt alkuun. Haluan kuulla tykkäätkö!

toivottavasti niitä löytyy vielä.. :D

Luulen että jokainen kirjakauppa yrittää nyt pitää niitä hyllyissään parhaansa mukaan. Ruotsinkielisestä on vissiin painos loppu väliaikaisesti, mutta suomenkielistä saa kyllä. Ja jos on kirjakaupasta päässyt loppumaan, niin ne tilaa kyllä uusia.

Luulen että jokainen kirjakauppa yrittää nyt pitää niitä hyllyissään parhaansa mukaan. Ruotsinkielisestä on vissiin painos loppu väliaikaisesti, mutta suomenkielistä saa kyllä. Ja jos on kirjakaupasta päässyt loppumaan, niin ne tilaa kyllä uusia.

jeah!! nyt aloin oikeestaan täpistelemään... :p pitäskö käydä siellä tänään....

Kauppaan vaan. Siinä sulla sitten vierähtääkin ilta, kun pääset kirjan ääreen. Varaa poppareita ja limukkaa sängyn viereen. :D
Sitähän saa myös pokkarina, jos et halua kovakantisen hintaa maksaa.

Kauppaan vaan. Siinä sulla sitten vierähtääkin ilta, kun pääset kirjan ääreen. Varaa poppareita ja limukkaa sängyn viereen. :D
Sitähän saa myös pokkarina, jos et halua kovakantisen hintaa maksaa.

juu ja huomenna olis noin 6h tehokasta aikaa ennenkuin töihin tarttis..taidampa käydä kattomassa

Alkuperäinen kirjoittaja bubble:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4150484.jpg

helevetti ku saatte hyvin puhuttua ihmisen ympäri :kieh: :kieh: :laugh:

Ootko lukenut Houkutuksen siis jo, kun ostit nyt tuon Uusikuun?

en oo sitä vielä.. tosin elokuvana nähny nyt jo 4x.. pitäs seki ostaa mutta ei löytyny kovakantisena ja pokkaria en halua.

Yhteistyössä