Onko kukaan kokeillut? Toimiiko?
mantelisuklaa 29.08.2007 #2 Minua kanssa kiinnostaa! Joku muuten kertoili sitä testanneensa tässä taannoin, mutta en muista kuka se oli, joten tämän hetken "tuloksia" voisi käydä kertomassa, jos vaikka itsekin tilaisi... Vai joko se löytyy ihan imuttamalla.... :saint:
Minua kanssa kiinnostaa! Joku muuten kertoili sitä testanneensa tässä taannoin, mutta en muista kuka se oli, joten tämän hetken "tuloksia" voisi käydä kertomassa, jos vaikka itsekin tilaisi... Vai joko se löytyy ihan imuttamalla.... :saint:
Mamikka 29.08.2007 #3 Haluaisin itse kokeilla mutta en ole varma haluanko maksaa 70? siitä kun en tiedä toimiiko se edes.. :/
Haluaisin itse kokeilla mutta en ole varma haluanko maksaa 70? siitä kun en tiedä toimiiko se edes.. :/
qwer 29.08.2007 #4 Alkuperäinen kirjoittaja Mamikka: Haluaisin itse kokeilla mutta en ole varma haluanko maksaa 70? siitä kun en tiedä toimiiko se edes.. :/ Click to expand... kyllä kaikki liikunta "toimii" =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mamikka: Haluaisin itse kokeilla mutta en ole varma haluanko maksaa 70? siitä kun en tiedä toimiiko se edes.. :/ Click to expand... kyllä kaikki liikunta "toimii" =)
vinkki 29.08.2007 #5 Saman tuloksen saat menemällä esim. Bailatino/Latinos-tunneille. Ja joo, kyllä se toimii, mutta muista, ettei mikään toimi yksinään. Eli suurin tekijä laihdutuksessa on ruokavalio.
Saman tuloksen saat menemällä esim. Bailatino/Latinos-tunneille. Ja joo, kyllä se toimii, mutta muista, ettei mikään toimi yksinään. Eli suurin tekijä laihdutuksessa on ruokavalio.