tv2 joulukalenterista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttuuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tonttuuuu

Vieras
kattooko teidän lapset sitä joulukalenteria?? poika 4v tuumas siitä päähenkilöstä että eihän se oo edes mikään tonttu ku ei sillä ole edes tontun vaatteet.. ja ihan oikessa on.. ehkä sellanen perinteisempi ohjelma olisi kivempi, mutta enpä viitti tyrmätä sitä täysin, kun on vasta 2 jaksoa näkynyt...

mä sanoisin että tonttujen tarvii kanssa joskus laittaa vaatteet pesukoneeseen ja on ottanut erilaiset vaatteet kaapista.
kyllä lapset uskoo mitä vaan kun sanot. Meillä katselee 7v 5v ja 2v eikä ole sanoneet mitään.
Tonttu on voinut myös hieman kyllästyä punaiseen väriin (koska on allerginen mansikalle tai sitten ilman syytä vaan) tai tonttu on saattanut saada vaatteensa lahjaksi edellisenä jouluna.

mä sanoisin että tonttujen tarvii kanssa joskus laittaa vaatteet pesukoneeseen ja on ottanut erilaiset vaatteet kaapista.
kyllä lapset uskoo mitä vaan kun sanot. Meillä katselee 7v 5v ja 2v eikä ole sanoneet mitään.
Tonttu on voinut myös hieman kyllästyä punaiseen väriin (koska on allerginen mansikalle tai sitten ilman syytä vaan) tai tonttu on saattanut saada vaatteensa lahjaksi edellisenä jouluna.

juu kyllä mä uskon että meidän naperot kattoo tuota joulukalenteria vaikkei nyt niin perinteinen olekaan..

Yhteistyössä