TV-ohjelmista tuli mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aniida

Vieras
että kattooko täällä kaikki vain tv-sarjoja joita tulee neloselta ja maikkarilta/subilta?

eikö kukaan äiti katso ykköstä/kakkosta/teemaa/FST5:sta? eikö teitä kiinnosta uutis-ja ajankohtais ohjelmat tai asiaohjelmat esim a-talk, jotkut makasiini- ja keskusteluohjelmat, uutiset tai kotimaiset dokumentit (joiksi ei voi oikein lukea JIMiltä tulevia tai 4d-"dokumentteja") tai kotimaiset tv-ohjelmat yleensä?

katon vähän telkkaria, eilen sattu lapsilla olemaan 3nen päällä. teema on hyvä kanava ja voice on usein päällä. telkkari ei ohjaa eikä aikatauluta elämäämme. telkkari saattaa olla vkonloppuisin kokonaan kiinni. aika turha se on.

Öööö, mä en kato ulkomaisia ohjelmia YLEn kanavilta lähinnä siksi, että meillä ei syystä tai toisesta näy niiden tekstitys. Ja siihen aikaan kun mä laittaudun töllön ääreen, oon jo niin aivottomassa tilassa, että kaipaan jotain viihteellistä, ei ajattelukykyä vaativaa ohjelmaa :D

Juu, dokumentit (riippuu tietysti aiheesta) ovat monet mielenkiintoisia varsinkin historiaan, psykologiaan & terveyteen liittyvät jutut. Ykköseltä tykkään katsoa myös brittidekkari-sarjoja (esim. Fitz ratkaisee).

Yhteistyössä