Juu, ja voivat pudottaa postilaatikkoon laskun sun nimellä ja osoitteella, mut ei sitä todellakaan tarvi maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja varmaa tietoa:Meil oli kerran sekaannus niissä maksuissa ja soitin sinne ja tää tv-lupahallinnon nainen kertoi, että mitään ratsioita ei tule, kun kaikki ok eli tekevät täsmäiskuja sellassiin osotteisiin, mihin ei maksulappuja postitella
Niin, eikä todellakaan tarvii mistään yhteisistä pelisäännöistä piitata!:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Juu, ja voivat pudottaa postilaatikkoon laskun sun nimellä ja osoitteella, mut ei sitä todellakaan tarvi maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja varmaa tietoa:Meil oli kerran sekaannus niissä maksuissa ja soitin sinne ja tää tv-lupahallinnon nainen kertoi, että mitään ratsioita ei tule, kun kaikki ok eli tekevät täsmäiskuja sellassiin osotteisiin, mihin ei maksulappuja postitella
Ei, kyllä mä ne maksoin, kun ne pystyi sen todistamaan, et mä olin sen tehnyt. Mut tv-lupaa en maksa niin kauan kun en yleä katso.Alkuperäinen kirjoittaja yks joka maksaa:Niin, eikä todellakaan tarvii mistään yhteisistä pelisäännöistä piitata!:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Juu, ja voivat pudottaa postilaatikkoon laskun sun nimellä ja osoitteella, mut ei sitä todellakaan tarvi maksaa.Alkuperäinen kirjoittaja varmaa tietoa:Meil oli kerran sekaannus niissä maksuissa ja soitin sinne ja tää tv-lupahallinnon nainen kertoi, että mitään ratsioita ei tule, kun kaikki ok eli tekevät täsmäiskuja sellassiin osotteisiin, mihin ei maksulappuja postitella
Jos ajat ylinopeutta ja saat sakot, niin jätätkö nekin maksamatta?!