tv-kavana LIV, kysymys näkyvyydestä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peukalo keskellä digikämmentä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peukalo keskellä digikämmentä

Vieras
Tarkoittaako tämä: Perjantaina 11.12. Liv alkaa näkyä myös antennitalouksissa klo 7.00 - 24.00. ( http://livtv.fi/ )

että ko. kanava alkaa näkyä antennitalouksissa tuolla aikavälillä? Yritin kanavaa juuri etsiä, mutta ei löytynyt :( Meillä digi-tv.

Minä yritin kans ettiä boxilta, enkä onnistunu :( Ja juu, noin minä sen käsitin, että antennitalouksissakin pitäs alkaa näkymään rajoituksetta. Pitänee ettiä toisella boxilla vielä, jos onki tuossa toisessa joku vika.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä yritin kans ettiä boxilta, enkä onnistunu :( Ja juu, noin minä sen käsitin, että antennitalouksissakin pitäs alkaa näkymään rajoituksetta. Pitänee ettiä toisella boxilla vielä, jos onki tuossa toisessa joku vika.

mä ainakin just hain ja hyvin näkyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:

mä ainakin just hain ja hyvin näkyy.

No se on vika sitten tossa paskassa boxissa.

Hei ap muuten, missä päin asut? Mietin, että oisko joku tietyn alueen ongelma, se ettei sitä löydy hausta huolimatta? Minä Pohjois-Suomesta.

Etelä-Savossa... Sitä mietin itsekin, että "leviääkö" se näkyminen jotenkin alueittain?

Lainaus : www.livtv.fi .."Mikäli sinulla on ongelmia löytää Liv antenniboksistasi, soita puhelinneuvontaan (09) 45 45 208. Neuvonta on auki 11.- 13.12. klo 9.00 - 22.00. "

Soitettiin ja sanottiin vaan että EI NÄY Mikkeli-Pieksämäki alueella ? TÄH !! Vasta eilen katsottiin kyseistä kanavaa ja hyvin näkyi.
Herää kysymys että onko kanavaa yli kuormitettu liian isolla "näkyvyydellä" ?

Uusimmat

Yhteistyössä