Tuusula/Jokela/Hyvinkää

  • Viestiketjun aloittaja Tiipu
  • Ensimmäinen viesti
Kovasti onnea Heitarille :flower:

Mäkin luin tota kohtukuolemajuttua lehdestä.(valitettavasti) Kyllähän sen on tiennytkin tietysti että missävaiheessa vaan voi käydä hullusti, mutta onhan tuo nyt kuitenkin onneksi aika harvinaista. Mullakin oli esikoisella napanuora kaks kertaa kaulan ympäri tiukasti ja kyllä siinä sanottiin että henki olis voinut lähteä kyllä vauvalta jos sitä olisin alakautta lähtenyt synnyttämään, mutta onneksi sektioon päädyttiin muista syistä. Mutta turha sitä on alkaa stressaamaan, kun ei se mitään auta kuitenkaan. Täytyy vaan toivoa että kaikki sujuu hyvin niinkun suurimmalla osalla sujuukin!

Merisimpukka ja sintti 28+3
 
moikka

pitkästä aikaa ehtii kirjottaa. Mulla on vaihdellu se laskettu aika niin moneen kertaan et sen takia voi olla et oon sekoillu sen kans. Mutta siis päivä ennen laskettua tuli. Se oli se laskettu aika mikä saatiin ekasta ultrasta. Joskus neki pitää paikkansa hyvin.

MISSU: joo hyvinkäällä mä olin. Ihan jees sairaala. Tuli sekä positiivisia että negatiivisia puolia sieltä mutta pääasiallisesti positiivinen kokemus sairaalasta. Vähä liian oma alotteinen sai olla. Mulla sillä nyt ei ollu niin väliä ku olin vauvan kans niin hyväs kunnos. Mutta sellainen joka tarttis paljon apua niin en tiiä miten pärjäis. Henkilökunta oli pääasiallisesti mukavaa, paria tapausta huomioon ottamatta.

Kohtukuolemista luin minäki. Itkin ihan älyttömästi, yllättävää sinänsä ;)
Mies sano et nyt et kyllä lue tollasia.

Kiitos paljon onnitteluista. Elämä on ihanaa. Hyvin on menny edelleen. MIes menee ens viikolla töihin joten sit olen päivät yksin vauvan kans. Saa nähä paljon ehtii koneelle. Tulen taas ku ehin, niin kattoo miten te voitte.
Onko kaikilla kaikki hyvin?

 
hiioppia,
ei taida meitä enää olla monia maisemissa.. Onko kaikkiin iskenyt kevätpörriäinen ja tää ketju on unohtunu.. ?

Eipä tosin oo mustakaan kirjottajaks.. Veto on täysin veks. Ehkä jonain päivänä saan aikaseks kirjoteltua teille! Etteenpäin puuskutetaan ja RASKAANA ollaan..

Aurinkoista kesän odotusta kaikille!
t. Marisk ja Elmeri 28+6 (?)
 
Täällä sitä ollaan... Pääkipu on päivittäinen ja lähes kokoaikainen riesa. Pihaa olen möyriny mitä on jaksanut. Viikko vielä ja sitten alkaa kesäloma =)

Loma tulee tarpeeseen. Heinäkuussa siirryn päivätöihin ja äippäloman ajattelin aloittaa syyskuun alusta.

Ens viikolla on ultra ja ajattelin ensimmäisen kerrran kysyä kumpi on tulossa. Meidän tytöt toivoo tyttöä ja pojat tiettysti pelikaveria.

Koirat odottaa iltapisulle pääsyä. Hyvää vkonloppua (vähän etukäteen) ja hyviä vointeja kaikille. Huomenna pitäs lähteä ajelemaan Oulua kohti.

KanarianLintu + olga 19+2 (?)
 
heisp..

ei tuu nyt tällä hetkellä enää oikein pyörittyä täällä odotuspuolella.. ;)
mutta en mä teitä unohtanu oo..

meillä menee kivasti vauva-arki. tyttö syö kerran kaksi yössä ja nukkuu yöt tosi hyvin. päivisin sitten sellaista koiran unta. mutta ihan hyvä näin. itelle kuitenkin niin tärkeet noi yö unet että jaksaa sitten sen kanssa päivän.

nyt tänä sunnuntaina meillä ristiäiset ja niistä pukkaa hiukan "stressiä".. mutta ei onneksi tule kuin omaa porukkaa ja lähimmät vain. toivottavasti päivä menee kivasti.

mutta jaksamisia teille mahakkaille viellä!

jalava ja tinttis
 
Missu
Heippa kaikille! Käytiin keskiviikkona hyvinkäällä perhevalmennuksessa. Muuten ihan ok, mutta 1,5 tuntia kun piti istua niin oli selkä kovilla. Mulle siellä oli ihan tuttua asiaa kun on jo ennestään kaks lasta mut miehelle kaikki oli tietenkin ihan uutta. En kylläkään ole hyvinkäällä synnyttänyt niin oli ihan hyvä käydä. Nythän siellä on remontti meneillään. Toivottavasti ei kesä-heinäkuun vaihteessa ei ole kova ruuhka saleissa. Mitäs mieltä muut olleet valmennuksesta, jos olette käyneet? T: Missu ja Massu 35+2
 
moikka

en oo malttanu kauheesti koneella olee. Ja sit ku maltan niin ehin lukee kaikkien jutut ja sit kuuluu kutsu...
KOitan tässä joku päivä löytää aikaa kirjottaa kuulumiset.
Tsemppiä odottajille.

 

Yhteistyössä