Tuunattu keittiö.... (Sis.kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaBuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kiva:
Pöytä,verhot ja liina uusiks.Sit tykkäisin:D

Joo noh,tää seinä vasta valmistui vajaa tunti sitten niin mulla ei vielä tähän hätiin oo muuta kun nuo vermeet mitkä on ollu mut ajan kans täytyy katsoa jotain tyyliin sopivampaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Aika jyrkät tapetit. Tuollainen kuosi vaatisi, että sisustuksessa olisi kaikki tip top. (ja se kohdistus...)

Mitä tarkoitat kohdistuksella? :)

Ihminen joka on vetänyt karsean raitatapetin seinäänsä, kysyy nyt mikä on kohdistus :xmas:
Ja en kyllä tykännyt yhtään, levoton.

Minä en tuota oo laittanut vaan ihminen joka on eräänkin tapetin elämänsä aikana laittanut ja ne saumat on laitettu todella tarkasti.

Alkuperäinen kirjoittaja kuule:
Alkuperäinen kirjoittaja kuule:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Kiva ja pirteä minusta =) Pöytä vain ei oikein istu uuteen tyyliin... mun silmään tuohon sopisi musta kalusto.

Mä tykkäisin myös mustasta,sellasesta aika massiivisesta. =)

Mutta tosiaan vielä ei malta ettei sitten harmita kun tiedän että nää pienet saa siihen jälkiä aikaan.

Hei, pöydän päälle voi laittaa lasilevyn. Helppo pitää puhtaana eikä tule kolhuja kovassakaan menossa.

Kääk,ei toimis ikinä meidän lapsi katraassa lasilevy pöydän päällä. :D Mä nyt pidän tuon pöydän vielä pari vuotta,sit maltan katsoo vasta uutta. ;)

Mikähän siinä teidän lapsikatraassa on niin kummallista, ettei toimisi? Itsellä 4 lasta 7kk - 8 v. ja hyvin on toiminut.

Meillä ei mikään mee ikinä niinkun pitäis ja se lasi levy olis palasina alta viikossa. :whistle:

Se levy on niin paksua että sitä ei kyllä hevillä saa rikki,ihan oikeasti.Ei edes liiku mihinkään.
Mä varmaan hioisin ton pöydän/tuolit ja maalaisin valkosiks.Sit lasilevyn ja pöytäpinnan väliin jokaisen paikan kohdalle joku mustavalkoinen kuva,tai miksei värillinenkin tuomaan pirteyttä.
mutta...mulla onki outo maku..:D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Oikeanpuoleisen lampetin kohdalla oleva mustien raitojen väli on kapeampi kuin muissa.

Se on tapetissa,siinä kohtaa ei mee saumaa.

Aika outoa, että kaikissa muissa se on leveämpi...

En kyllä tuota edes ennemmin huomannu,ei siinä saumaa kyllä mene.

Montako vuotaa tuossa on, ja missä kohdassa saumat kulkevat? Alkoi nimittäin kiinnostaa.

Köökki on hyvä tuollaisenaan, lampetit erityisesti sopivat tuohon uuteen tapettiin.

Ja kuka hullu nyt hyviä keittiökalusteita vaihtais yhden tapetin vuoksi? Kyllä alkaa tulla kalliiksi jos tuolle tielle lähtee, kohta vaihdetaan jo keittiön kaapistojakin!

Ainoa minkä halutessaan voi vaihtaa niin kapan mutta sekin on riittävän ok entiselläänkin.

Joo noh,tää seinä vasta valmistui vajaa tunti sitten niin mulla ei vielä tähän hätiin oo muuta kun nuo vermeet mitkä on ollu mut ajan kans täytyy katsoa jotain tyyliin sopivampaa. :)

Hei,mä oon asunu talossani jo 4vuotta eikä täällä siltikään oo oikein mikään niinku pitäis.Toisten kodeista on vaan niin helppoa sanoa,ku ei tarvii itse tehdä:)

Mäkin kyllä yhdistäisin valkoisen pöydän ja tuolit tohon. maalaa vaikka?

Eikös tuo pöytä voisi olla toisinpäin? Tuntuu, että se on typerästi noin päin? Jos se olisi tohon seinään päin noiden lampettien alla niin lampetit "kruunaisi" ja koristaisi sen pöydän toisen päädyn "yläosan".

Lamppu ja Kapat eivät sovi tyyliin ollenkaan.

Mieluummin sitten jos rahasta on kiinni niin tämä lamppu ja jättää sen johdon pidemmäksi (hinta 6.95e):

06631_PE082416_S4.jpg

Ja sitten vaikka vaaleanharmaa kappa (Itse laittaisin pidemmät ja kevyet verhot)

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Mäkin kyllä yhdistäisin valkoisen pöydän ja tuolit tohon. maalaa vaikka?

Eikös tuo pöytä voisi olla toisinpäin? Tuntuu, että se on typerästi noin päin? Jos se olisi tohon seinään päin noiden lampettien alla niin lampetit "kruunaisi" ja koristaisi sen pöydän toisen päädyn "yläosan".

Lamppu ja Kapat eivät sovi tyyliin ollenkaan.

Mieluummin sitten jos rahasta on kiinni niin tämä lamppu ja jättää sen johdon pidemmäksi (hinta 6.95e):

06631_PE082416_S4.jpg

Ja sitten vaikka vaaleanharmaa kappa (Itse laittaisin pidemmät ja kevyet verhot)

Pöytä ei mahdu toisinpäin.Itseasiassa lamppua tuossa ei oo kuvassa ollenkaan.Ostettiin uus ja se ei oo vielä kiinni tuossa kuvassa.

Tuo mik tuossa näkyy on sellanen kattokruunu.Ja tosiaan,liinat ja kapat varmaan vaihtuu mutten tähän hätiin saa tyyliin sopivia kun vasta tuo tuli tunti sitten valmiiks...

...Mut nyt tää lähtee pilaamaan makkarin seinää. :D :D :wave:

Älä katso mitään "tyyliin sopivampaa"! Lämmin puunväri kalusteissa tuo lämpöä keittiöön. Jos laitat mustavalkoiset kalusteetkin niin vaikutelma on LIIAN mustavalkoinen eikä enää kodikas!

Sitäpaitsi, lapsiperheessä (onko sulla lapsia?) ei kannata uutta pöytää ostaa kun vanhakin on noin hyvä!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja sisustaja-ässä:

Älä katso mitään "tyyliin sopivampaa"! Lämmin puunväri kalusteissa tuo lämpöä keittiöön. Jos laitat mustavalkoiset kalusteetkin niin vaikutelma on LIIAN mustavalkoinen eikä enää kodikas!

Sitäpaitsi, lapsiperheessä (onko sulla lapsia?) ei kannata uutta pöytää ostaa kun vanhakin on noin hyvä!!!!!

Oon hetkenä minä hyvänsä äiti x 8. :heart: :)

Olen kyllä sun kanssasi samoilla linjoilla. :)

Raidat ovat hirveät. Kun muu sisustus on kylmää, sitä rikkoo pahasti lämminsävyinen pöytäkalusto. Veikkaan, ettei kukaan ammattilainen suunnitellut tuota huonetta. Jos oli ammattilainen, toivon hartaasti, ettei osu minun kohdalleni.

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Mulla oli tylsää, joten muokkasin nopsaan ap:n keittiön ikean halvimmilla kamoilla:

apnkeittio.jpg

Liian kliinistä! Jokin värikäs lamppu olisi parempi ja ehdottomasti puunväriset kalusteet tai sitten joku muu väri mutta ei musta eikä valkoinen!

Ei sisustaminen ole sitä että tehdään kämpästä mustavalkoinen, kuin jokin toimisto! Ja valkoistakin on niin eri sävyjä että niiden kanssa on oltava tarkkana, helpompi onnistua kokonaan eri värillä.

Ap:n alkuperäinen köökki on kivempi, sori!

Kamala. Ja kalusteet järkyttävät-varsinkin pöytä. vaikka ois kuinka toinen kersa tulossa en kattelis tota pöytää. Ja tapetit, mistä löytää niin hirveitä? tais olla halvimmat vai poistokorissa?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Raidat ovat hirveät. Kun muu sisustus on kylmää, sitä rikkoo pahasti lämminsävyinen pöytäkalusto. Veikkaan, ettei kukaan ammattilainen suunnitellut tuota huonetta. Jos oli ammattilainen, toivon hartaasti, ettei osu minun kohdalleni.

Siihen auttaa se kun hankkii lämminsävyisen kapan ja pöytäliinan.

Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Kamala. Ja kalusteet järkyttävät-varsinkin pöytä. vaikka ois kuinka toinen kersa tulossa en kattelis tota pöytää. Ja tapetit, mistä löytää niin hirveitä? tais olla halvimmat vai poistokorissa?

Itseasiassa toi maksoi 17,90e toi rulla,ei ollu ale kopasta.

Ja sehän on pääasia et mä viihdyn.Musta tuo on tosi ihana. :) Pidän myös pöydästä.

Alkuperäinen kirjoittaja sisustaja-ässä:

Siihen auttaa se kun hankkii lämminsävyisen kapan ja pöytäliinan.

Lämpimien ja kylmien sävyjen yhdisteleminen harvoin onnistuu. Kokemattoman sisustajan etenkin kannattaa valita joko - tai -linja, jotta saa harmonisen kokonaisuuden aikaiseksi.

Näin se tehdään!

Näin isossa perheessä tuollanen valkoinen kalusto ei todellakaan ole käytännöllinen.

Ei ainakaan meidän perheessä. :) [/quote]

Tämä on kummallinen käsitys. Samalla tavalla niin kalusteet kuin vaatteetkin likaantuu olipa ne valkoisia tai jonkun muun värisiä. Ja lika näkyy puunvärisessä ihan samalla tavalla kuin valkoisessakin. On pelkkä myytti, että valkoinen on jotenkin epäkäytännöllinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisustussuunnittelija:

Näin se tehdään!

Näin isossa perheessä tuollanen valkoinen kalusto ei todellakaan ole käytännöllinen.

Ei ainakaan meidän perheessä. :)

Tämä on kummallinen käsitys. Samalla tavalla niin kalusteet kuin vaatteetkin likaantuu olipa ne valkoisia tai jonkun muun värisiä. Ja lika näkyy puunvärisessä ihan samalla tavalla kuin valkoisessakin. On pelkkä myytti, että valkoinen on jotenkin epäkäytännöllinen.[/quote]

Onko sulla näin monta lasta?Harmi kun mulla ei oo kuvaa koneella millaiselta meidän valkoinen sohva näytti viikon jälkeen. :xmas:

Mä todellakin hukkuisin töihin jos meillä olis kalusteetkin valkoiset.Sisustuksessa olen suosinut ruskae ja tummemman beigen sävyjä.Ne oon todennut käytännöllisiksi väreiltään.

En pidä myyttinä vaan käytännössä sen nähnyt ja todennut ettei meille valkoinen kalustukseen sovi.Vielä kun perheessä pyörii kaksi saksanpaimenkoiraa joista toinen tanskandogin kokoinen.

Pidän valkoisesta kalusteissa mutta ikinä en enää osta kun vasta sitten kun lapset on isompia.

Yhteistyössä